Gå til innhold

Fikk nettopp vite jeg er graviid og lurer på noe


Ådæven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skulle til tannlegen når jeg var gravid sist, og da fikk jeg beskjed om at de kunne borre uten bedøvelse,men ville jeg bruke bedøvelse måtte jeg vente til etter 6 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du kan ta d helt med ro:) Jeg var nettopp til tannlegen og fjernet en visdomstann, og jeg fikk tre sprøyter med bedøvelse!! Og jeg var da i uke 11. Det har ingen ting å si:) Hun tok også røngten av den ene tanna, og forklarte at man ble utsatt for MYE mer stråling ved å ta fly enn ved å ta røngten. Så du kan slappe helt av!!:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TROR ikke det er så ille farlig. Navlesnoren dannes i din 5. uke. Det er jo først da barnet er koblet til deg.. Det er jo veldig mange som gjør ting man ikke bør gjøre som gravid før man vet at man er gravid.... Jeg både røka, drakk og tok ibux, men alt ser fint ut nå. Er 11 uker på vei, ig har alt hatt 3ul.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs hva bedøvelse du brukte det. Var selv med tannlegn for noen uker siden og siden xylocain ikke virker på meg(den vanlige typen) skulle jeg få en annen om jeg var sikker på at jeg ikke var gravidD.en andre kan fremkalle aborter eller for tidlige fødselr. Men var det den bedøvelsen du fikk hadde tannlegen garantert spurt deg om du var gravid. Vil ikke skremme deg men det var det min tannlege sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...