Hermelina Skrevet 17. desember 2006 #1 Del Skrevet 17. desember 2006 ... er ul-terminen, og fortsatt er det ikke snurten av baby å se her.... : ( *sur* Ellers var vi på Ahus for en sjekk i går. Kjente så lite liv gjennom hele dagen, kunne liksom ikke huske at jeg hadde kjent noe i det hele tatt. Det eneste var at jeg registrerte hikke på ettermiddagen. Drakk kald saft, brus og trykket i meg sjokolade uten reaksjoner. Så jeg ringte og fikk beskjed om at det var bare å komme! Ble lagt med sånn registrering og fikk en knapp å trykke på ved bevegelser, og så fikk jeg søt saft med is i tillegg. Tror ikke det tok 5 min engang før det ble liv der inne!! Da var jeg lettet!!!! Jordmoren fylte ut noen papirer mens jeg lå der, så slipper vi det når vi kommer inn for "the real thing". Etterpå så en lege på babyen med ultralyd, og alt så fortsatt bra ut, med morkake og fostervann. Gjorde ingen gu ettersom registreringen og alt virket ok. Litt skuffet over at livmorhalsen og modning ikke ble sjekket, men så lenge alt er bra med lille lurifaksen så gjør det ikke så mye i den store sammenhengen! Både jordmor og legen sa at det var riktig å komme inn for å sjekke, og de var veldig hyggelige! Så håper bare at det ikke er lenge til vi kan reise dit igjen, men med et annet ærend enn denne gangen!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7487349-i-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vifikkiaugust Skrevet 17. desember 2006 #2 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg også har lyst til å se nurket igjen! Ul er bedre enn ingenting... Men jenta i magen er aktiv hun og når jeg syns det er lenge siden jeg har kjent noe så dytter jeg bare på magen og da får jeg alltid respons, sånn litt etterhvert. Veldig kos! Kanskje jeg likevel skal ringe føden og be om en sjekk,- bare for å se henne igjen...? Tjihi... Bra alt stod fint til med gullet ditt da. Håper det ikke er lenge før vi begge får se de in the real life! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7487349-i-dag/#findComment-7487605 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå