Tiddelidu Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Når ble babyen din skeptisk til fremmede? Gutten min er snart tre og en halv mnd, og virker litt skeptisk til andre mennesker.. I dag tidlig gjemte han seg inntil meg når han så pappan sin som er veldig opptatt i jobb nå en periode. Jeg trodde kanskje det var litt tidlig..?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Tror at mange blir litt skeptisk først i 8 mnd alderen. Andre blir det gjerne før. Mini var tidlig ute, han var vel ca. 3,5 mnd han også. Ble heldigvis ferdig med den verste skepsisen innen han var 7-8 mnd )
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 Min begynte også å bli skeptisk til mennesker i 3-månedersalderen. Det var mest til folk han ikke hadde sett før, men også hvis noen kom brått på eller hvis de oppførte seg på en måte som var uvant for ham. Han hadde det sånn en periode, men med litt "oppbacking" og tilvenning gikk det seg til. Nå er det bare av og til han får det sånn. Som regel synes han det er topp å se nye folk.
vi blir 4 :o) Skrevet 17. desember 2006 #4 Skrevet 17. desember 2006 var nettopp på 3 mnd kontroll, og lillegutt har blitt litt skeptisk.. hs sa dette var helt normalt og et sunnhetstegn.. det skulle vist gå over om ikke så lenge )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå