Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Barnet mitt på 8 mnd mitt har blitt passet av sine besteforeldre i natt, og ble hentet på ettermiddagen i dag. De har gitt mat til andre tider enn vi pleier, så nå skulle h*n egentlig hatt middag, men sover. H*n var veldig trøtt, så h*n trenger jo å få sove. Men burde jeg vekke h*n så h*n får middag? Eller skal jeg gi middagen en time før kveldsmaten? Eller la være å gi middag? Hva skjer hvis de hopper over et måltid en dag?
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Går nok bra. Her får gutten min mat til sånn noenlunde samme tid, men hvis han er ekstra sulten en dag eller han sover over et måltid så synes ikke jeg det gjør noe. Om du skal gi middag før kvelds kommer jo litt an på om h*n er sulten før kvelds. Her spiser gullet hver 3. time, men når han er hos mamma så er han ikke sulten før det har gått 4 timer. Men hvis det er sånn at du er redd for at h*n vil våkne å være sulten på natta fordi h*n har spist et måltid mindre, ville jeg gitt litt middag 1 times tid før kvelds også gitt det h*n vil ha av kvelds.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå