mokka23 Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Hei. Var hos legen her om dagen og hun sa jeg hadde høy puls. Hvilepuls ligger normalt på 60, jeg hadde 108. Blodtrykket mitt er helt fint. Termin 12 februar. Legen sa det kunne være vanlig med litt høyere puls mot slutten, men har jo 2 mnd igjen..Flere som også har høy puls? Ble litt smånervøs..
grycath Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 jeg hadde også høy hvilepuls sist jeg var hos legen. lå også på 108 faktisk, nå skal jeg ikke til legen før 3.januar så man blir litt nervøs da. har termin i begynnelsen av februar legen min sa at det kunne komme av av barnet presser mer på ting og tang i magen og at det var derfor men jeg vet ikke jeg. får ta ting med ro i julen tror jeg. ikke no stress, God jul og lykke til..
Venter på gutt nr 3 :) Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 Har også høy puls. Har talt den til 120. Men det kommer i etapper og har det ikke sånn hele tiden. Men kommer somoftest når jeg står. F.eks i kø, eller venter på bussen. Legen ville sjekke dette når jeg hadde født. Se om det har kommet seg da.. så vi får se.
Lystpåentiljeg Skrevet 17. desember 2006 #4 Skrevet 17. desember 2006 Vanlig med høyere hvilepuls, men går ofte litt opp og ned. Er selv plaget med "hjertebank", at pulsen stiger voldsomt, ligger der litt - for så å synke igjen.
babyloveyou Skrevet 17. desember 2006 #5 Skrevet 17. desember 2006 Har vært plaget med høy puls. hjertebank og tungpustenhet hele svangerskapet. Har vært til utreding hos hjertespes. men han fant ikke noe. Han mente at hvis hvilepulse hadde vært oppi 130 hadde det vært grunn til å behandle det, men ikke når den lå rundt 100. Vanlig at den stiger når man er gravid, men ikke så mye. har vært sykemeldt mye pga dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå