Gå til innhold

"sovemiddel" til babyer

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hva det heter? skal spørre legen om ikke vi kan få det for å snu døgnet...

Skrevet

Vi fikk noe som het Phenamin til vår jente når ho bare var noen mnd. Det er snart tre år siden, kan godt hende det er andre medisiner de bruker nå.

Skrevet

HVA???? Hvorfor kan ikke du gjøre det på andre måter enn å proppe den lille kroppen med medikamenter?

Skrevet

Jeg har et tips dere kan prøve:) skjønner godt at dere vil snu døgnet!

Sett på støvsugeren når gullet skal legge seg, og vekk ham så han spiser nok om dagen! Vi gjorde det da lille gullet vårt var 3 uker. Hun har sovet hele natten siden hun var 2 mnd!!! Nå er hun 3 mnd og 9 dager og avvent med støvsugeren for 2 dager siden! (Vi har laget mp3 av støvsugeren og så står ipoden på på rommet hennes - si fra hvis du vil ha den!)

Lykke til uansett hva det blir til!

Skrevet

vi prøvde helt tynn tynn kamille te i går og han sovna som en stein;)

kjøpte på helse kost...kokte vann og dro teposen opp og ned bare....

bedre enn lege midler.. min sønn er 2,5 mnd ;)

Skrevet

Det heter Valergan,men du skal ha hatt problemer med sovinga i lang tid før du prøver det.

Det er det samme som alkoholikere og narkomane får når de skal avruses,så tenk deg godt om før du går til det skrittet...

Skrevet

hei...prøv først med kamille te...det er beroligende og godt for babyen din...prøv flere ting før du går over til medikamnter..for det sier seg jo selv at ikke er bra for den lille...snuppa mi på strax 7mnd har først nå den siste tiden begynt å få litt vanlig rutine på natten...hu ble født på natten så det har hengt igjen etter fødselen..men en veeeet jo at uansett så snur det en dag og barnet legger seg vanlig, selv om det er hardt for oss mødre før den dag kommer. Men vi vil vel kun det beste for barna våre;) Lykke til

Skrevet

Kan man ha litt kamille te (vanlig) i melken på flaske? 4 1/2 uke gml

Skrevet

tror ikke det er noe i veien for det, men selv tror jeg jeg hadde bare droppet melka å gitt bare bitte litt vann+ te på flasken..

Skrevet

Hei. Det heter Valergan. Jeg har fått det til minstemann. Her i huset har vi ikke sovet på 3 mnd. Valergan er også en allergi medisin.

Syns heller ingenting om å gi medikamenter til de små, men når alle andre metoder er prøvd, og både mor og far holder på å møte veggen er det verdt et forsøk!! Minstemann får 1 ml før han legger seg, så det er ikke de store dosene! Han sover ikke hele natten, er kun oppe 2-4 ganger med han ( luksus). Han har blitt en helt ny gutt på dagen, mer livlig.

Skrevet

jeg har ikke lagt meg før kl 02 på tre måneder... jeg har prøvd alt hs har anbefalt, og ingenting hjelper. selvfølgelig liker jeg ikke å gi medikamenter uten grunn (jeg tar ikke engang paracet med midre jeg har høy feber), men når sambo forsover seg minst 1 gang i uken, så sier det seg jo selv at det går ikke i lengden... nå har han sovnet, av rein utmattelse, etter at jeg vekket han kl 20... han drakk melk i søvne jo :(

skal på senteret på tirsdag, skal prøve kamille-te da. har det ikke hjulpet til torsdag, går jeg innom legen etter 3-mnd kontrollen...

takk for svar damer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...