cec26 Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Har termin 20 febuar... har vært sykemeldt siden 1 oktoer pga litt høyt blodtrykk og siden jeg fikk svangerskapsforgifting i uke 34 sist.. Vi har en sønn på 18 mnd fra før av... han går 3 dager i uka i barnehage . Så når helgen kommer så er jeg ganske sliten.. Da mannen min er borte 12 timer hver dag pga lang vei til jobb... Så er det store spm her da.. fra 12 - 14 januar ,altså en helg... da er jeg i uke 35, ( fødte sist i uke 38 ) Så skal mannen min på "julebord" i trysil, drar ferdag morgen og kommer hjem søndag kveld.. Jeg har ingen problemmer med å la han dra i utgangspunktet, men er liksom ikke i form om dagen... Hva syns dere...? Han er usikker selv om han skal dra, men det blir jo ikke så mye tid til sånt når vi får to da.... ,,,,,,Men han må gi beskjed på jobben i morgen... Og vi sitter her begge to og er litt usikre da.....
Maisie Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 "..men det blir jo ikke mye tid til sånt når vi får to da..." Venter dere tvillinger? Det er jo en stund fra det julebordet til du har termin da, og selv om du fødte i uke 38 sist, så behøver jo ikke ungen(e) komme i uke 35 nå. Det er jo heller ikke mye forskjell på at han er borte ei helg, når han ellers er borte halve helga pga jobb. Du sier at du ikke har noen problemer med å la ham dra, så han må selv avgjøre om han har lyst.
konvall Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 Det blir jo hva han føler selv. Men har han lyst til å reise, så ser jeg ikke noe problem med det.. Du kan jo be til deg besøk den helgen da, moren din eller ei venninde ol, som kan avlaste deg litt med gutten om du føler at du ikke orker det selv..Ha en jentehelg.... Dette er jo nesten noe dere må bestemme selv, vanskelig å sette seg inn i deres situasjon når man ikke helt vet... Lykke til.
*Lucia* Skrevet 17. desember 2006 #4 Skrevet 17. desember 2006 Jeg tror jeg hadde latt min mann dra. Kjører han selv oppover? I så fall kunne han jo ringt hjem og hørt hvordan formen din er før han evt. tar en øl. Ang barnet deres fra før så kunne dere kanskje prøvd å fått noe avlastning den helgen??? Men du, Hva føler du selv ang den helgen og formen din osv??? :-) Jeg har gått hele sv.skapet under redsel for å føde for tidlig pga div blødninger osv, men nå sitter jeg her på overtid... :-( Så alle mine følelser for hva jeg har trodd ovs har vært helt feil.......... har også vært endel dårlig form. Jeg vet ikke, vanskelig når han må gi beskjed i morgen... Kan han vente litt med å gi beskjed?? Lykke til!!! Du vet ikke selv når du føder da? :-)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #5 Skrevet 17. desember 2006 Hvor lang tid vil din mann bruke fra trysil til deres sykehus da..??
findus Skrevet 17. desember 2006 #6 Skrevet 17. desember 2006 Hm... Hva skjer hvis han melder seg på nå for sikkerhets skyld - og så ser dere an formen din framover? Kan jo ikke være sånn at det er 100% TVANG til å være med på julebord hvis man først har meldt seg på? Det blir jo egentlig som om han skulle ha meldt seg på og så blitt syk selv så han ikke kunne komme likevel. Regner med at de har forståelse for sånt!
cec26 Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2006 Jeg er ikke redd for å føde den helgen, det er ikke det som er problemmet altså... bare det at jeg har høyt blodtrykk,( ødem på 2 + spor av protiner i urinen.. også fikk svangerskapsforgitning sist... og det kom akutt i uke 34, Var på sykehuset en god stund... Det er liksom det jeg er redd for da... Det er kun helgene jeg får avlasting og får hentet meg litt inn.... Har fått beskjed om å ta det veldig med ro... Men vi har blitt enige om at han drar... Så løser deg seg sikkert...Takk for innspill...
cec26 Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 17. desember 2006 hehe.. ser det var en del skrivefeil her.... ;( går litt fort i svingene noen ganger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå