Gjest Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 hei =) hvordan går det med dere da?? er du bra nå eller?? å hvordan var babysvømminga da??? her er det full rulle.lite blir gjort,og i går forsto jeg at det kun er en uke til jul!!!! hehe....var liksom sånn,16 desember,ja vel...helt til noen sa en uke.da ble det liksom så liten tid.... så nå skal jeg sette inn turboen,og håpe jr fortsetter di fine dagene her.
Murmeline Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Hei hei:) Her er alt bra, men travelt. Har ikke så mye tid til dib. Har heller ikke oppdatert nettsiden på maaange uker. *svart samvittighet* Svømmingen gikk supert, lille Embla, Eline og flere babiser viste Andrea hvordan det skal gjøres. Andrea er 3mnd i morgen, og skal på ekkel kontroll med ekle sprøyter...Har kjøpt flytende paracet;) Har ikke gjort noe til jul i huset enda, utsetter det i det uendelige... Uff.. Tror magen hennes har blitt mer moden, for myyyyyyyye mindre mageknip nå:) Hun sover bra også, her om natten måtte jeg vekke henne!!! kl 5 pga spreng:) Jeg som nesten aldri får spreng:) Pumpe måtte jeg også Hurra!! Attpåklatten da? Har han holdt seg frisk? Er dere i rute til jul? Vi skal heldigvis bort på julaften, så vi tar forberedelsene i vårt tempo;)
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 så du styrer på du også?hmm,bare meg som har all verdens tid,hehe så bra at svømmingen gikk fint.misunner dere veldig =0) du er lur som kjøpte paraset på forhånd,hehe.jeg hadde gudsjelov stående,fra feber/øreverk episoden.går fint med sprøytene.er verst for deg,som må holde.=) på tide at knipa gir seg nå ja.blir så mye mer lettere,for alle.men er det ikke typisk da?må til slutt vekke henne? hahaha =)) her er vi IKKE,og jeg skriver IKKE,i rute nei.men det er egentlig tradisjonen min.siste dagene koker det av stress =0) å jr er frisk.bank i bordet!! han sover som bare det.legger han 23,og sover til 9-10.herlig,og helt utrolig.har våkna en å anna gangen,for smokken da.men sovner igjen. vi skal ha dattera vår,svigersønn,og barnebarnet her julaften.blir stas ja.di fikk oppsigelse på leiligheten,og må være ute 1 januar!!! dagen etter 18års dagen hennes.helt tussete.men i går fant di en annen,kun noen hus unna,så flyttinga går vel fort.men jeg hadde gjerne fillerista den huseieren.tro om han hadde likt å flytte i jula....
Murmeline Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Ja, sprøytene er sikkert verst for meg. Gruer meg litt;) Er egentlig bare glad jeg en sjelden gang opplever spreng, for det er ikke ofte. Måtte faktisk stå opp å pumpe resten, hihi.. Nå får snuppa en flaske mme, jeg sliter med for lite melk på kvelden, sukk... Det er jo ikke verdens undergang da, men.. Det å være i rute til jul tror jeg de færreste er:) Ikke stress, men kos deg i stedet! Jul blir det uansett nemlig.. Så bra at jr er frisk da! Endelig.. Og så deilig at han sover godt:) Ja, møkka-mann som kaster de ut til nyttår, råttent gjort. Slitsomt å flytte midt oppi jul osv.. Ellers er alt bra her, bortsett fra ryggen min da, betennelsen gir ikke ordentlig slipp. Orker ikke ny runde med magevondt-piller, så prøver å fikse med fysio, men det funker visst ikke helt.. Skal jo ha noe å klage på da;) Nå ble det stille, kanskje hun sovnet:) Ha en fn kveld!
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 må vere rart å måtte pompe seg ja =) mme er da greit innimellom.du får sikkert opp melka igjen på kvelden.dattra mi hadde nesten ingenting igjen,men det kom seg.ble litt enkelt å gi mme en stund.men hun angra,og nå ammer hun helt igjen.men den gutten vil jo ikke drikke mye av gangen.syns hun ammer hele dagen jeg.tror neppe jeg hadde greid det. årker ikke stresse livet av meg.vet jeg blir ferdig julaften morgen en gang.som alle andre år,hehe. kaker får jeg,og pepperkaker skal vi bake en dag.tenkte å lage drops også,men vet ikke ennå.er litt mye styr med det. ja,han har vært helt frisk lenge nå,jr. men nyser en del.å så bli som vi er da =) så godt å se at han begynner å kvikne til.var vel litt for slapp og rolig. så du plages ennå med ryggen.hoffda..får håpe det snart gir seg. ja,klage må man bare få lov til.hvis ikke er det ikke morro. husker du klagetråden på bim?hehe. der var jeg en flittig gjest gitt. nå skal jeg surre litt innpå her før jeg køyer.jr sover søtt,og det gjør resten også.heeeerlig =0) får vel si god natt jeg da.=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå