mammatilOliverogMarkus Skrevet 17. desember 2006 #1 Del Skrevet 17. desember 2006 Kan man bruke vanlig nesespray? Og kan vi spise honning, f.eks i melk? Et par dumme spørsmål, men lurer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MammaTil2 & LynVingen Skrevet 17. desember 2006 #2 Del Skrevet 17. desember 2006 Var noe med nesesprayen, som jeg selvfølgelig ikke husker. *hM* JM snakket om en type nesespray som ikke skulle brukes, og at paracet var OK, men ikke Ibux. Jeg var ikke til så mye hjelp likevel jeg =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
persilla med en prins Skrevet 17. desember 2006 #3 Del Skrevet 17. desember 2006 Hei!!! Man kan bruke otrivin men bare de dosene som står på flasken,men jeg kjøpte meg saltvannsløsning i stede jeg . Man kan spise honning i svangerskapet ,er barnet som ikke skal ha det etter det er født. Klems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoggy ; ) Skrevet 17. desember 2006 #4 Del Skrevet 17. desember 2006 Kan bruka begge delar ja, men håll dig till doseringen på sprayen. Jag er oxo mamma till Oliver og gravid ; ) Hur gamel er din Oliver?? min er fødd 12aug 2004...så har jag termin30juli 2007, du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammatilOliverogMarkus Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 17. desember 2006 Min Oliver er 2 år i januar, 18,januar! Og jeg har termin 12.august... kansje vi får samme kjønn også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoggy ; ) Skrevet 17. desember 2006 #6 Del Skrevet 17. desember 2006 He he...morsomt..Vad ønsker du/ni er da?? Vi ønsker stark på en jente men jag har en liten liten feeling på att det kanske lurar enda en gutt i magen ; ) Min Oliver kom 3uker og 4dagar før termin så hoppas jag får gå fullt ut denna gång, var liksom inte helt "klar" sist..hvis man någon gång blir det da : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå