Gjest Skrevet 17. desember 2006 #1 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg skal til legen på tirsdag og da etter min beregning er jeg 10 uker og 5 dager på vei. Er det ingen sjangs for å høre noe da? Med min mellomste husker jeg å høre hjertelyden i uke 11 + noen dager, og da husker jeg hun sa jeg var heldig. Jeg håper så å få høre noe...... Jeg føler meg ikke gravid og dette blir jeg så engstelig for, spesielt når kvelden / natten kommer. Jeg har ikke vært slik noen gang før, men denne gang er jeg skikkelig engstelig, samtidig som jeg tenker det ikke er noe galt for jeg føler på samme tid dette skal gå bra. Kan det være jeg bærer på motsatt kjønn enn tidligere? kan det ha noe med hormonene? Jeg har ikke vært kvalm, hatt litt hodepine som gav seg fort, var litt trøtt, men vil si det også på en måte har gitt seg, og puppene har vært VELDIG lenge ømme, men ikke så mye akkurat nå. Of det var mye nå, men.....håper jeg kan få være så heldig å få bære frem et barn til. Det var liksom meningen vi skulle fortelle det på julaften, men jeg kjenner jeg tørr nesten ikke..... Noen svar? eller trøstende ord? andre som har det som meg/ eller har hatt det slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinnsjenta Skrevet 17. desember 2006 #2 Del Skrevet 17. desember 2006 En trøsteklem til deg! Jeg tror at alt er bra, helt til det motsatte er bevist! ((klem)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #3 Del Skrevet 17. desember 2006 Det e helt sant, slik pleier jeg også å tenke...... Tusen takk det betydde mye det du skrev faktisk:-) Skal ikke så lange avhandlinger til alltid:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scubagirl med scubababy Skrevet 17. desember 2006 #4 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg fikk høre at min fastlege kan høre hjerteslag med en doppler ca. i uke 10. Jeg skal på UL til torsdag, da er jeg 6+4. På UL kan de registrere hjerteslag når man har fullgått 6 uker. Jeg bestilte UL såpass tidlig, da jeg har mistet en gang før, samt at jeg har endel jeg må ordne med i forkant av en permisjon vedr. jobben , så jeg ønsker å vite så raskt som mulig om det er "liv laga" liksom... Vi tenkte også å fortelle familien dette på julaften da alle er samlet hos oss iår. Klem fra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #5 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg har vært på ul i uke 7 da var det liv, men klarer ikke å slå meg til ro liksom med det. Lykk til på ul. Håper det blir en kjekk nyhet å fortelle på julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #6 Del Skrevet 19. desember 2006 Var det i dag du skulle på kontroll? Er så spent på om du hørte noe?Jeg selv fikk høre hjertelyden når jeg var 11+3... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #7 Del Skrevet 19. desember 2006 Ja var på kontroll, og ul etter økende blødning, og ingen følelse for å være gravid..... Det viste seg at den lille spiren min ikke var leve dyktig og hadde gitt opp:-( Jeg skulle ta utskrapning, men kroppen ordnet selv opp på sykehuset noe jeg ble veldig glad for. Og faktisk nå har jeg det bedre enn på lenge for jeg slipper å være bekymret.(jeg har følt noe ikke var som det skulle)Det er rart med den morsfølelsen. Lykke til videre dere andre. Håper å komme tilbake( om ikke enda. Vi vil vente litt med å prøve igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjorven 1 Skrevet 19. desember 2006 #8 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg har en datter på tre og har mistet tre ganger etter det en uke 14, uke 7 og uke 26. er gravid igjen nå og har lite symptomer og er DØ nervøs... men det går som regel godt. Med vesle jenta hørte vi faktisk hjertelyd med dopler da jeg var 7 uker ren skjær flaks, da både jeg og legen trodde jeg var 10 uker på vei og da sa hun at det var langt fra sikkert at vi kom til å høre noe, mendet gjorde vi altså selv om det senere viste seg å være ALT for tidlig... Jeg prøver å si til meg selv at jeg er gravid så lenge det evt motsatte er bevist... Skal selv på UL på riksen 3 januar... Har dopler selv jeg bruker for min egendel senere i svangerskapet.. DEtte skal gå bra klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Divinity Skrevet 19. desember 2006 #9 Del Skrevet 19. desember 2006 uff.. var skikkelig trist å høre. Håper alt står bra til med dere, og at dere får en fin jul. *sender bort masse varme klemmer* Kom tilbake når dere er klar, og da går det helt sikkert bra!! mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #10 Del Skrevet 20. desember 2006 Man kan høre med doppler når livmora er kommet opp over skambenet. Det er vanligvis rundt uke 12. Jeg skal til legen i morra (11+4) og da sa hun det var mulig vi kunne høre noe! Gleder og gruer meg masse. Det har vel ikke gått helt opp for meg enda at det er en spire inni der, og derfor skal det bli godt å høre litt hjerte-banking! Men så trøtt/kvalm/sulten som jeg er må det være noe inni der! Lykke til med spiren! Og husk at det går som oftest bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå