kimin Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 HAR KOBBER SPIRAL...ER 3 DAGER FORSINKET MED MENSEN..HAR LITT MENS SMERTER..OG HADDE LITT BLODSLIM I GÅR MEN DER VAR ALT..ER DET MULIG?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Ta en graviditetstest så finner du ut av det. Lykke til, håper du får det resultatet du ønsker...
skatt i magen:) Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 Vet om en som ble gravid mens hun brukte spiral ( vet ikke om det var hormon- eller kobber spiral) Hun måtte fjerne fosteret og den ene eggstokken... Ikke for å skremme deg altså! Håper det går bra med deg!!!!! Klems
*Vetlis* Skrevet 17. desember 2006 #4 Skrevet 17. desember 2006 Trodde muligheten for å bli gravid med spiral var der hver mnd jeg,men at fosteret går til grunne? Deet er noe jeg har hørt flere ganger... Men skrå sikker er jeg ikke!
micro Skrevet 17. desember 2006 #5 Skrevet 17. desember 2006 søskenbarnet mitt hadde satt i spiral - hu hadde tre jenter fra før, men hu ble gravid og fikk tvillinger (to jenter) hehe, legen hadde ikke ssatt i spiralen godt nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå