Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 NOEN SOM HAR BARN MED EIN SOM DRIKK MER EN NORMALT?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 HVORDAN SYNS DU DET ER??JEG ER REDD FOR BARNA...HVA SOM SJER NÅR DEI VEKS TIL .HVOR OFTE DRIKKER DIN?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #4 Skrevet 17. desember 2006 Han drikker når han kan! Har han ikke noe han skal gjøre dagen etter eller det er på ettermiddage så drikker han! Denne uken så drakk han forrige søndag + helg, Torsdag, Fredag, Lørdag og skal sikkert drikke i dag da han har fri i morgen :-( I sommer da jeg gikk gravid drakk han hver dag i ett.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #5 Skrevet 17. desember 2006 OI,MIN DRIKKER OGSÅ EN DEL...HVER FREDAG VERTFALL,OG HELIGDAGER TIL HAN SOVNER...HVA HAR DU TENKT Å JØRE?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #6 Skrevet 17. desember 2006 Han er snill, og blir aldri å skade eller gjøre barnet noe!! Det vet jeg!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #7 Skrevet 17. desember 2006 Jeg har ikke det men er selv alkoholiker barn, min pappa er alkoholiker. Som min mamma sier; tok lang tid før hun innså at han var alkoholiker og ikke bare drakk litt mer enn alle andre. De fleste ser for seg en alkoholiker som en som er helt på bunn, tar laaaaang tid før det når dit, men ikke tro det ikke blir sånn for akkurat dere. Ja, det er sterke ord. Kort kan jeg si at barn forstår mer enn vi tror og de skjønner alt mye tidligere enn du kan forestille deg. Om du tror din mann har et alkoholproblem så prøv å få han til å søke hjelp. Om ikke så synes i hvertfall jeg det er ufattelig egoistisk å la barna vokse opp i et sånt miljø. Ta kontakt med noen som kan hjelpe deg å snakke med han. La barna gå først. og det er samme om han ikke er voldelig eller gjør noe galt når han er full, det gjorde ikke min pappa heller. Men det holder at han drikker.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #8 Skrevet 17. desember 2006 Hadde det bare vært hver Fredag og helligdag så hadde jeg blitt veldig glad! Men, men ikke så mye å gjøre med det! Han er en voksen mann, og jeg kan nok ikke endre han!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #9 Skrevet 17. desember 2006 Han innser ikke at han har ett problem, sier selv det da han ikke blir dårlig!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #10 Skrevet 17. desember 2006 Når dere sier drikker, mener dere da at han drikker seg full hver gang eller at han tar seg et glass vin/øl f.eks.?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #11 Skrevet 17. desember 2006 Da er det jo du som må ta ansvar for barna, når han ikke innser hva han gjør. Det er ikke lett men det skylder du barne dine. I mine øyne er du like medskyldig som den som drikker om du ikke tar ditt ansvar. hilsen alkoholikerbarn
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #12 Skrevet 17. desember 2006 Barna kunne ikke hatt det bedre! Jeg gjør ALT for dem! Far vet at han ikke får ta part når han har noe innabords!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå