Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor stor sjangse det er for at eggene overlever fryse- og tineprosessen? Er det ofte at eggene IKKE overlever?

Er det like stor sjangse for å bli gravid med et fryseegg som når man bruker ferske embryo?

Jeg skal nå begynne med progynova tabl. fra første syklusdag og så skal jeg til u-lyd etter 9-10 dager. Da ser de vel på tykkelsen på livmorslimhinnen regner jeg med. Hvor lang tid etter det er det man kan sette inn egg? Er det sånn at dersom de ser at livmorslimhinna ser bra ut, eller passe tykk ut, at de da kan sette inn eggene like etter, eller iallefall kort tid etter?

Ble visst mange spørsmål dette her...hihi...

Ha en super dag og en super førjulstid alle!! :) :) :)

Klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Phoenix1

Har lest at det er 70 - 80 % sjangse for at egget overlever opptiningsprosessen.

Ja de ser på tykkelsen på livmorslimhinna. Det blir bastemt på UL kor tid du skal sette inn egg. Med meg gjekk det 3 dager frå UL. Sies at slimhinna ikkje må vere under 7 mm tjukk, då kan ein gå noken ekstra dager på hormon, for å sjå om den blir tjukkerer. Om hinna er over 10 mm kan forsøket bli avbrutt. Eg hadde 8 mm.....Er på rugedag 3...

Super førjulstid til deg og..

KLEMZ

Skrevet

Hei ,

jeg fikk beskjed om at slimhinna var bra alt mellom 9-12 også på frys! har jeg fått feil opplysning tro? hadde UL på dag 14 , og setter inn på dag 18 jeg da....

Skrevet

Takker for svar. 70-80 % sjangse for at det overlever er da ikke så verst det da. :)

Har 2 egg på frys jeg nå. De skal visst være 4-delte begge to, og er nedfrosset i hver sin ampulle. Vet dere hvor lang tid det tar fra en tar opp et egg til det er tint og til man kan sette det inn? Tenkte bare på at dersom de tar opp det ene og de finner ut at det er skadet og det ikke kan brukes, kan de da ta opp det andre og så evt sette det inn dersom det ser fint ut? Altså i samme syklus? Eller må man da vente til neste syklus igjen..? Hm...ble dette forståelig da tro....? :)

Skrevet

Hei Phoenix!

Så flott at du er i gang igjen!

Ja, jeg forstår hva du mener.

De tar opp egget dagen før tilbakesettingen.

Ellers vet jeg ikke om de kan ev. sette inn det andre egget i samme syklus, det vil si en dag senere........Jeg regner med det.

Det er best at du ringer og spør. Kanskje noen andre kan gi deg bedre svar her inne?

Lykke til!

Skrevet

Hei Susanna! :)

Takk for svar.

Ja, det e godt å være i gang med noe igjen. Å ha noe å se frem til. :)

Håper bare det går bra med eggene mine.

Alt bra med deg?

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...