Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 hei, jeg får full arb.led.trygd, og ungen er nå 1 år, er d noen som har både utbetalt 100 % arb.led.trygd pluss kontantstøtte???
snurretassa Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Jada, fikk dagpenger, kontantstøtte og barnetrygd fra permslutt til jeg fikk meg jobb for et par mnd siden. Så det gikk absolutt rundt.. Dagpenger regnes som vanlig inntekt i dette tilfelle, så da har man rett på det.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 hvordan søker man,?? har gått inn på oslokommune men jeg blir ikke helt klok av det...
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #4 Skrevet 17. desember 2006 vi fikk avslag på barnehageplass i juli iår, så jeg har forstått d slik at vi fortsatt har en søknad inne og om vi er så heldige å bli trekt i d "lotteriet" .. da tar vi selvsagt plassen,...men : har vi da rett til kontantstøtte frem til den tid??
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #5 Skrevet 17. desember 2006 http://www.bydel-bjerke.oslo.kommune.no/getfile.php/Bydel%20Bjerke/Internett/Dokumenter/soknader/sxknadskontoret/kontantstotte%2C%20soknadsskjema.doc link til en sort søknad er dette søknaden du sendte ???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå