mliz Skrevet 17. desember 2006 #1 Del Skrevet 17. desember 2006 Vi har tre jenter fra før, Susanne, Sofie og Ingrid. Noen forslag til hva som passer? Evnt andre navn? Stresser litt nå, for har fått sv.sk.forgiftning og jenta må snart ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xena98 Skrevet 17. desember 2006 #2 Del Skrevet 17. desember 2006 Synes Amalie er nydelig. En av våre favoritter (faktisk Ingrid også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #3 Del Skrevet 17. desember 2006 Amalie er helt klart det fineste av de to:) Hva med Andrea, Amanda eller Emilie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mliz Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 17. desember 2006 Glad for alle forslag Har vært inne på Emilie også. Hm det er bare såå vanskelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #5 Del Skrevet 17. desember 2006 Du venter vel nr. 4? Amalie er nydelig:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mliz Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg går med nr 3, men vi venter nr 4 tilsammen....siden min samboer har ei fra før.......blir sånn mine ,dine og våre barn. Må finne navn som passer til alle. Syns det er utrolig vanskelig, har lissom guttenavnet klart, men de sier det er NESTEN sikkert ei jente, på u.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #7 Del Skrevet 17. desember 2006 Begge navn passer. Amalie er finest. Men hva med Amelia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå