Gå til innhold

Hjelp!!! gutt 4 mrd. sover bare 40 min, våkner og skriker! kommer alltid en rap, når jeg tar ham opp. sammer problem hos dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi raper alt vi kan før han sover, men trods det , våkner han efter 40 min. og skriker, og der kommer alltid en rap.

Han kan heller ikke spise et helt måltid (ammes) uten og måtte opp og rape flere gange.

Er dette vanlig??

Ønsker mange svar.

Skrevet

kanskje du kan heve madrassen/sengen litt som ved forkjølelse? da stiger kanskje luften litt lettere uten at han våkner av magevondt. Kan og hende han er i en lettere søvnfase da og som gjør at han våkner og

Skrevet

Har prøvet og heve den ca. 5 cm. men det hjalp ikke.

Er det kanskje for lite??

Skrevet

Hei!

Lillemann svelger alltid masse luft når han spiser,må rapes 3-4 ganger til hvert måltid. Vi har begynt å legge han på magen en stund etter han er ferdig å spise,og da kommer rapene på rekke og rad. Sover mye bedre og har ikke så mye luftsmerter som før. Kanskje verdt et forsøk?

Skrevet

Va har hatt samme problemet leeenge...., og d gjaldt hele natten....var oppe og "rapet" 7-10 ganger ila natten helt til hun var 5-6 mnd!!! Gikk til homeopat og det hjalp !!!! Anbefales :)

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...