Gå til innhold

Noen fra Skien her?

Anbefalte innlegg

Hei!

Ville bare se om det var noen fra Skien her som har termin i juli. Jeg er 26 år, gift og venter vårt første barn. Min foreløpige termin er 2.juli,men den blir nok endret når jeg skal på ultralyd rundt uke 17. Jeg er altså 12+2 idag :)

Ingen av mine nærmeste venninner har barn eller venter barn (i alle fall ikke som jeg vet om..) Hadde vært moro å bli kjent med noen andre i samme situasjon.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7485989-noen-fra-skien-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei!

snarvisitt innom fra mai klubben, og så overskriften din...

Jeg bor midt i skien sentrum, er 25 år (26 i mars), gift og har ei jente på 3,5 år fra før...

Har foreløpig termin 21.mai, men skal på ultralyd om to dager og regner med den kanskje blir flytta en uke...

Har ikke kommet over noen fra skien i mai klubben så det hadde vært koselig å hatt noen å "følge" selvom jeg ligger et lite hakk foran...:)

juleklem fra...

Det var morro å høre at det var flere fra samme område...jeg bor i porsgrunn og ble faktisk forlovet på julaften !!! jeg har termin 19 juli med barn nr. 3, har ei fin jente på 8år og en nydeli liten gutt på 3 år. selv fyller jeg 30 i jannuar..... så jeg kan vel fortsatt si jeg er 29?

Annonse

ja, helt enig, moro at vi er fler... håper ingen synes det er dumt at jeg slenger meg på her da jeg egentlig hører til under maiklubben, men det er jo faktisk ikke mer enn litt over en måneds forskjell på noen av oss... Termin min ble flyttet til 24mai i dag da, så da er jeg

jo enda nærmere...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...