Phiphi Skrevet 17. desember 2006 #1 Del Skrevet 17. desember 2006 Hei, helt ny her.. men lurer litt på om det finnes flere her som ikke har et eneste svangerskapstegn? Jeg går inn i min 7 uke nå å merker ingenting. Ikke kvalm, ikke trøtt, ikke ømme pupper, ikke ofte tissing, INGeNTING!! Hadde litt symptomer i begynnelsen varm øm i puppene og hadde mensmurringer, dette ga seg en uke etter IKM. Har ikke hatt noen smerter eller blødninger, så går utfra ingen abort, men selvfølgelig det kan jo være en missed abortion eller dødt foster? huff.. testene er hvertfall positive. Hva tror dere, er dette dårlige tegn, hvertfall med tanke på at jeg følte litt i begynnelsen. Hadde også masse luft i magen i begynnlsen, det er også borte. På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Angelface* Skrevet 17. desember 2006 #2 Del Skrevet 17. desember 2006 Heisann.. Har det likens som deg jeg...Føler ingenting..(er snart 12 uker) Men jeg skal på UL på onsdag. Så da får jeg konstantert om det er liv:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phiphi Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 17. desember 2006 tusen takk for svar! lykke til det går sikkert kjempe fint Har du fått noe inntrykk eller snakket med mødre/helsepersonell om det er vanlig å ikke kjenne noen ting? Er litt bekymret jeg... har jo ikke kommet like langt som deg Jordmora på babyverden.no sier at kvalme er et tegn på at svangerskapet vil gå bra, dette bekymrer meg siden jeg ikke merker no.. Har du hørt/lest no beroligende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona2 Skrevet 17. desember 2006 #4 Del Skrevet 17. desember 2006 Hei, Jeg hadde det akkurat like dan ved mitt første svangerskap. Det var helt fantastisk! D burde bare nyte det! Jeg er nå gravid med nr.2 ( ca 6 uker på vei) Jeg var kjempesliten og kvalm til morgenen idag. Orker ikke mar heller, så jeg savner svangerskap nr. 1:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phiphi Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 17. desember 2006 ååå, det var godt å høre fra en som har fått barn! Hadde du virkelig ingen tegn?? Utrolig. Tusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona2 Skrevet 17. desember 2006 #6 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg tok sikkert 5 tester fordi jeg ikke følte med gravid. Jeg ble litt trøtt etterhvert ( Uke 9-10), og var veldig sulten på natten etterhvert. Jeg hadde et problemfritt svangerskap og en flott fødsel, så kanskje det bare tyder på at kroppen din takler det å være gravid veldig bra:) Jeg tok tidlig UL i ca uke 8 forrige gang, for å være sikker på at alt var bra! Da så jeg et lite hjerte som dunket og da følte jeg meg mye mer gravid:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phiphi Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 17. desember 2006 Ja kanskje jeg skal bestille en innvendig UL, er det veldig ubehagelig? Er ikke spesielt glad i gyn. undersøkelse.. men hvem er vel det?hehe Uansett, kan jeg bare spørre fastlegen min om han kan henvise meg til UL eller må jeg betale en privat siden jeg bare er 7 uker på vei? Har ikke lyst på undersøkelse hos fastlegen min, gyn.stolen hans står å støver ned, haha, så tviler på at han er like kompetent som jordmor/gynokolog! Du har hvertfall beroliget meg litt Mona2, takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MathildeC Skrevet 17. desember 2006 #8 Del Skrevet 17. desember 2006 Hei Phiphi Jeg hadde også få/ingen symptomer i begynnelsen, fikk litt flere etterhvert men har sluppet unna kvalme etc. Det er visst mange her inne som har det slik! Så du trenger nok ikke bekymre deg (tror jeg da). Jeg er nå 9+6 og var på innvendig UL sist uke. Det er slett ikke ubehagelig, gjør ikke vondt eller noe. Her i Stavanger kostet det 500, så noen har lagt ut en link her på 1.tri om privat UL i Oslo, er ganske varierende priser. Offentlig UL får du vel ikke får 18 uke cirka. Lykke til med svangerskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 17. desember 2006 #9 Del Skrevet 17. desember 2006 Hei.. ..på snikbesøk fra 3. trimester jeg. Hadde ingen symptomer før jeg begynte å kjenne spark i uke 20 jeg, og nå er jeg i uke 38... Så, ingen fare - NYT DET!!! Det blir fort nok tungt og slitsomt! LYKKE TIL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phiphi Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 17. desember 2006 Tusen takk for svar, er så godt å høre fra dere uten symptomer som det har godt bra med! Så da er det egentlig ikke nødvendig med UL så tidlig siden jeg ikke får det gratis/offentlig, det er mer for å berolige seg selv? Jeg får hvertfall dra bort til fastlegen å ta noen blodprøver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
våren Skrevet 17. desember 2006 #11 Del Skrevet 17. desember 2006 Ja, nå har du fått mange svar. Men jeg henger meg på fordet. Ingen symptomer jeg heller, og hadde heller ikke det i første svangerskap. Har tatt mange tester bare for å være helt sikker, og siden mensen ikke kommer regner jeg med at jeg er gravid. Selvom det ikke føles sånn. Forrige gang var ul ved 18-19 uker det første beviset på at jeg var gravid. Bortsett fra testene da. Drømte flere ganger at jordmor ikke skulle finne noe på ul, men det gjorde hun da. Tror bare vi skal være veldig glade for at vi ikke kjenner noe, for jeg tror det kan være en skikkelig prøvelse dersom man blir dårlig. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå