Gå til innhold

Gratulerer, alle nye gravide!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjempekoselige nyheter her!

Selv tar jeg et oppehold fra BiM. Kanskje hörer vi av hverandre igjen. Alt det bedste og mange klemmer til dere,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for gratulasjon! Håper vi ser deg snart igjen. Her er alltid velkommen vet du. Og etterhvert inne i sofaen!

Skrevet

Henger meg på denne her jeg også, og gratulerer til alle dere heldige nygraverte!

Litt av en julegave må man si =)))

Synd at du blir borte da mamamimmi..... håper du kommer innom igjen etter hvert! God jul til deg.

Skrevet

jeg blir med på gratulasjonen av alle nygravide-det er så godt å høre at det klaffer for flere !!!!!!:)

Skrevet

Har ikke vært innpå her noen dager og ser nå at her har det skjedd flotte ting:)

Så signerer på denne jeg...grattis så mye, og kos dere masse i rugetiden.

Selv vet jeg nå at jeg kan nyte min rødvin i julen, og det har jeg sannelig tenkt etter 2 år med amming og graviditet...så nå er det koselose for meg...og systematisk prøving fra nyttår:-)

Igjen...gratulerer:-)

Skrevet

Slenger meg på denne gratulasjonen jeg. Er innom og ser stadig vekk, for å sjekke om det er gode nyheter. Alltid veldig hyggelig når en ser at det lykkes for "gamle kjente", samtidig som en føler med de som venter og prøver og prøver. Vet jo hvordan det er også.. Da er gleden desto større når det endelig lyser en positiv test mot en.

God jul til dere alle, og lykke til alle dere som fortsatt jobber med saken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...