~ Nuttemor~ Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Hei! Noen som vet hva disse forkortelsene betyr? BPD AC FL US Jordmor fyllte ut noen tall på disse da jeg var på ordinær UL, står på et ultralyddiagnostikk ark jeg fikk med meg. Glemte helt spørre hva de betyr.
Neverstill Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 hehehe.. skal vi gjette på: ac=air condition fl= florida us= united states.. hehe.. nå var jeg vel morsom.. not.. sorry , bare måtte.. vet faktisk ikke hva det er forkortelsene til..
~ Nuttemor~ Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2006 Får spørre jordmor neste gang, ser ikke ut til at noen vet hva de betyr:( Sikkert ikke noe viktig, alt så fint ut på UL....er bare så nyskjerrig! Men takk for at du forsøkte "cecilie og lillegull i magen":)
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 17. desember 2006 #4 Skrevet 17. desember 2006 Us er undersøkelse Fl mener jeg er femur lengde, altså lårbeinets lengde. Og Bpd tror jeg er hode eller no sånt? men fl og us er jeg ganske sikker på-Ac aner jeg ikke hva betyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå