Gå til innhold

Noe på gang kanskje??

Anbefalte innlegg

Kom ein del brun utflod i dag tidlig, med litt sånne små slimklumper i. Er det slimproppen som er på vei kanskje?? Gjekk på do nett i sta og, da kom det noen brune flak lignende ting i do, merka ikkje noe til dei før eg såg i doskåla (gjer alltid det no om dagen, hi hi) Var sikkert gammelt blod, va jo å skjekka opning hos jordmor på torsdag, blødde ikkje noe etterpå men hadde litt brun utflod. Så det er vel bare blod som har ligget oppi der kanskje.....??Så det er vel ikkje noe å kave seg opp for, gidd ikkje ringe føden heller tror eg. Eller ka synest dere, høyres alt normalt ut???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7485593-noe-p%C3%A5-gang-kanskje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er derfor eg ikkje gidd ringe og.....har jo lest om mangen her som har gått fleire uker etter proppen har gått!!! Eg har jo ikkje noe vondt heller....Nei får bare vente å sjå, har jo termin i dag og, så det hadde jo vert morsomt om bebisen kom i dag, hi hi......dere får sende litt fødestøv....

Fødestøv på vei*********************************************************

Slimproppen min gikk onsdag kveld/torsdag og jeg ble strippa av jm onsdag på dagen. Til tross for en del murringer samme kveld sitter jeg her enda....tar på psyken dette her etterhvert!

Kan høres ut som om det er slimproppen ja:)

Men er vel ikke vits i ringe føden uten at noe er på gang (rier el vannavgang).

Tror slimproppen gikk hos meg i går, men tegnene er de samme som de har vært siste uken. Lei av at forventningene skrus opp for så at ting stopper opp :,(

Annonse

Ja eg er og kjempelei av alle desse falske forhåpningene. Har gått med kynnere nesten heile svangerskapet, vonde og!! Alle har jo trodd at eg kom til å føde leeeenge før termin. Men neida, sitter her eg...men det er no kjekt at det skjer noe da, bedre enn ingenting. Tyder no bare på at kroppen gjer seg klar. Verre med dei som ikkje merker noe. Får bare håpe at dette fører til noe for min del da, er vel noen som har fødd kort tid etter proppen begynnte å gå...eller?? Hi hi, håpe håpe....

Kan jo være slimproppen. Jeg ville ventet med å ringe fødentil jeg fikk vondt eller at vannet gikk....

Slimproppen min gikk aldri med førstemann, kan ikke huske at jeg hadde maserier eller mens-smerter heller. Var bare "rett på"!!!!

Lykke til hvertfall, håper det skjer noe :)

Ja kom litt meir no nettopp. Sånne små slimklomper i utfloden. Føler det sirkler å renner litt heile tida. Kommer vel til å gå sånn i heile dag tenker eg. Den er jo litt stor denne proppen er den ikkje?? Så med dette tempoet kommer det sikkert til å komme litt og litt heile dagen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...