♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Satt å spiste lunch nå, og da jeg reiste meg opp så var det akkurat som om noen slomeg hardt ved skambeinet. Knakk bare sammen og måtte sitte sammenkrøka på gulvet et minutts tid... ha-ha,må le av det nå, for det så sikkert helt fjernt ut...men det var skikkelig vondt. Noen som vet hva det kan være! Kanskje ho stanga i meg inni der?
Fregnefjes*to barns mor* Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Heisann! Dert høres ut som kynnerer. Så lenge du ikke får mange slike etterhverandre øver du deg bare. Det ser ikke ut som du har så lenge igjen.Lykke til!
selfangerkjerringa Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 Sånne kynnere har jeg aldri hørt om. Men det høres veldig ut som om når knøttemora mi ligger og stanger hodet ned i bekkenet. Det kan kjennes ut som hun tar ei heklenål og stapper nedi underlivet mitt, det er skikkelig ubehagelig - av og til direkte vondt. Flaut når det skjer på butikken eller noe sånt, får ganske mange kommentarer av typen "neiognei du må ikke føde HER nei" osv... men det er sånn at jeg bare må krøke meg sammen til det går over..
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2006 Jeg har hatt kynnere lenge, men ingen slike nei... Men Ka-ping, høres ut som det du beskriver ja. Skikkelig sånn stikkende smerte liksom... Huff, håper ikke ho har tenkt til å "hekle" så mye nede i der!! Og heldigvis som du sier skjedde det på kjøkkenet hjemme ja, og ikke i køen på butikken liksom...
kokosbolle Skrevet 17. desember 2006 #5 Skrevet 17. desember 2006 Mhm, enig med ka-ping. Min lille gutt liker å knø hodet i en nerve øverst i høyre lår. Føles som om jeg får den heklenåla stukket inn der, og så stråler smerten nedover i låret. Må liksom krøke meg litt sammen, så går det over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå