Gå til innhold

Juni: er det meninga vi skal ha dette bilsetet til han er 13 kg??


Anonym8579

Anbefalte innlegg

Synes bilsetet begynner å bli litet jeg! Med tykk dress og greier nå så er jo selene kjempestramme! Og får de jo ikke noe lenger heller. Mathias er jo heller ikke stor for alderen, heller liten! Og bena er jo godt kveila inn mot seteryggen.

 

Er det bare vi som har dette "problemet? Ikke noe problem ennå da, men tviler på vi får plass til han der når han bli 6 kg større enn nå?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynner vel å bli litt lite her også.. Hvertfall når det er full dress liksom.. Blir nok ikke til ho er 13 kg nei! Nå er ho 8...får se hva vi gjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jobber med barneutstyr og har 2 barn selv. Veldig viktig at selen går rett over skulderen, ikke på skrå. Da har de vokst fra sete, uansett hvor mye de veier og hva sete tåler. Et tips er at på Babyshop får du kjøpt et boble trekk du kan ha over setet, da slipper du og ha så mye klær på barnet. Ellers så det på tide med nytt sete. De andre er godkjent fra 0kg de også, men ikke anbefalt før fra 4 mnd. Gå til en butikk, ta med barnet og prøv et sete. Anbefaler izicombi fra Hts, barnet bør sitte bakovervendt. Dette er et sete som går begge veier. Prøv det i bilen og kjøp eventuelt en pute til og støtte opp under hodet når de sovner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat samme problem! Vi har Akta Graco Autobaby til Teodor, selene blir for korte / stramme når han har på en del klær, noe han nesten må nå som det er vinter... Og når han sovner i stolen så henger han framover med overkroppen og hodet... Så han får ny bilstol til jul av farmor og farfar :) Den nye Akta Graco fra 5 mnd til 5 år, skal tross alt sitte trygt og godt i en bilstol !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har bytta bilstol nå.. han ble for bred for setet ble omtrent klemt fast inni sete uten yttertøy.... Og tassen er helt vanlig stor.. Jeg hadde besafe maxi bytta til Neonata monza N270 har ikke prøvd den enda såer litt spent.. har helelr aldri hørt om merket? har noen andre hørt om det?

 

Fikk den av foreldra mine som førjulpresang :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...