Gå til innhold

Vil ha babyen ut nu!

Anbefalte innlegg

Skrevet

E det noen som har noen gode råd på ka æ kan gjøre for å få fart på ting?.begynner å bli temmelig lei av å sove dårlig,bekkenløsning,masse vann i kroppen....føle mæ klar til å hilse på den lille...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når har du termin?

Skrevet

onsdag.20,12...men e redd for at man blir liggene på sykehuset på julaften...typisk min flaks!

Skrevet

Det beste rådet fra min jm er faktisk å slappe av. De klassiske kjerringrådene for å sette igang fødsel stresser mor og barn mer enn de gjør nytte. Det eneste jm sa faktisk kan hjelpe, er å ha sex. Det er stoffer i sæden som kan hjelpe til med å få ting igang - men det er kun hvis du er moden i utgangspunktet. Men det er jo uansett å anbefale, de fleste blir både avslappet og får ny energi av en runde i sengehalmen :)

Hva med følgende kur:

Gå en liten tur i frisk vinterluft ikveld, gjerne sammen med kjæresten. Ta et deilig, varmt bad eller en varm dusj, sett på noe koselig musikk mens dere spiser en god middag sammen, legg deg i armkroken hans og se en film (ikke action, hehe), og avslutt kvelden med å ha sex.

DET må da være både avslappende og energi-givende? Og om det ikke hjelper, så må det da være bedre enn å fly rundt og gomle kanel og bake fødepizza mens man drikker rødvin og vasker vindu.......

Skrevet

Har hørt at hvit løk og et glass vin også hjelper til åfå i gang fødselen. Kos deg masse nå!!!

Skrevet

I helga har jeg spist taco med sterk saus, jalapenos og litt vin.

Rømmegrøt med kanel, og masse bringebær te og kapsler.

Hatt sex, men til ingen nytte:(

Fredag etter taco og sex fikk jeg ganske regelmessige kynnere, men det ga seg. I går etter sex merka jeg ikke noe.

Vil ha ut ungen nå selv om jeg har lenge igjen til termin. (10 dager), men med alle fødselstegnene å alle som sier den kommer til å få før så har jeg liksom skrudd opp forventningene. Jeg gir det til onsdag hvis ikke får den fint holde seg inne til nyttår. Jeg har ingen planer om å få i jula for å si det sånn.

Skrevet

har had sex de to siste kveldene men ingen virkning...har 3 cm åpning .var hos jm på torsdag.trudde det ville skje i helga...men nei!

De to andre fødslene mine starta før termin,så får håpe den lille kommer til onadag ikke senere,,,,,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...