Gå til innhold

min fødselshistorie :)

Anbefalte innlegg

Jeg våknet på natten med rier som var regelsmessige med 5 min mellomrom, jeg viste ikke helt hva jeg skulle gjøre så jeg satt først litt her og bimmet, men til slutt fant jeg ut at jeg måtte vekke sambo og pakke bagen (for den hadde jo ikke jeg pakket, hadde jo god tid trodde jeg....). ringte føden og fikk beskjed om å ta en lang dusj og spise frokost og se hva som skjedde...

jeg fant ut at jeg ville dra inn på sykehuset og var der klokka 8, etter kontrollen så fikk jeg beskjed om at jeg hadde 2 cm åpning og at det ar best at jeg dro hjem, vis jeg hadde badekar så kunne jeg jo legge meg i det for det ville hjelpe. Da fikk jeg litt noja og tenkte på dere som har hatt 2 cm åpning en stund, håper på at mine rier ikke ville stoppe.

så da dro jeg hjem til mamma for ho har badekar, så jeg la meg litt der, prøvde å sove litt. Den tredje gangen jeg la meg i badekaret så tror jeg at vannet mitt gikk, for fy faen riene kom som perler på en snor og fy så vonde, så jeg fikk bare ringe sambo og be han komme hjem (tror du ikke at han spurte om jeg kunne vente en time, for da var han ferdig på jobb, mitt svar: NEI!!!) så han kom hjem og måtte kle på meg faktisk og åpne alle dører ut til bilen. der lå jo jeg og bar meg på vei inn til sykehuset :) kom inn der ved fem tida eller noe rundt der med 4 cm åpning. det gikk 5 timer og 15 min så hadde jeg full åpning. og 23.31 kom lille Thea Elise ut. Med masse svart hår :)

Jordmor fryktet at jeg kom til å revne eller at ho måtte klippe meg, men det hadde jo ikke jeg lyst til, så jeg endte opp med et lite skrubbsår bare, og var oppe på bena og gikk rett etterpå. syns jeg har vært litt heldig igrunn :)

Til alle dere som har født mens jeg har vært på sykehuset GRATULERER SÅ MYE!

og sorry at jeg la inn så mange innlegg om Thea Elise, ekke greit å skjønne seg på den mobilen hele tiden, i alle fall når man ikke bruker internett på den så ofte :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7485276-min-f%C3%B8dselshistorie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...