Gå til innhold

En uke til jul! Og JEG er ferdig med julegavene!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

JIPPIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg er ferdig med alle julegavene for i år. Vanligvis begynner jeg ikke før 20 desember med å handle inn gavene! Men i år begynte jeg i slutten av november.. Skjønner ingenting jeg! Hehehee..

Uansett herlig er det!! Så nå er det bare å vente på jula ;) OG snøen selvfølgelig.. Ser ikke akkurat ut til at det blir hvit jul i år..

OG jeg har fått oppretta profil! Hheh...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her! Og i dag skal jeg bake litt til jul =)

Nei snø blir det nok ikke :(

Skrevet

Hei på deg :)

Nesten ferdig med julegavene jeg også, ny rekord. Pleier som regel ikke komme meg igang med det før rundt denne tiden...

Men huset er langt fra ferdig da... Stønn...

Men d blir nok jul likavel, d gjør d alltid :)

Fant også d der profilgreiene i dag, men har ikke helt funnet ut hvordan og til hva jeg bruker d enda...

Er hvitt ute hos meg nå, deilig. Melder desverre regn igjen til neste helg, håper d ikke slår til!

Skal bake brød i dag og pusle i huset.

OG se HANDBALLkampen, gruer og gleder meg :D

Skrevet

Hei på du!

Hehehe.. Du er like kjapp som meg du da ser jeg ;) Godt det ikke er bare jeg som er treg;)

Huset skal jeg ikke gjøre noe mer med.. Har pynta litt, og det er det jeg gidder. Skal jobbe hele jula, og er borte på middager fra julaften til og med 2.dag. Så da er det begrenset hvor mye jg gidder og pynte... Blir vel mer til neste år med en liten tass på 6.måneder;)

Hehehe.. Ikke noe problem og lage sånn profilting... til og med jeg skjønte det.. Hehehe..

Er hvitt her ute også.... Rim, men nå kommer sola, så da forsvinner det vel ganske fort...

Håndballkampen er et must i dag ;) Den SKAL sees! Koste hva det koste vil!

Skrevet

ferdig her også med gaven.Startet tidlig i går...var vel ferdig i nov.Men har igjen litt vasking da.Får ta litt og litt.Tiden flyr jo,jobber fullt enda og er litt slitten når jeg kommer hjem fra jobb men det blir da jul i år for det.Og nå har snøen kommet til trønderlag.Herlig ja.

Skrevet

Er ikke det deilig da? Jeg var ferdig med alle gavene for noen dager siden, men så har vi ikke så mye valg da siden v har 1-1,5 time å kjøre til butikker og nesten må få tatt alt i samme slengen og ikke har tid neste uker. Vi har en tanke halvsmeltet snø her, men den forsvinner nok sørgelig fort :-(

Skrevet

Så flink du er!! Er nesten ferdig sjølv, blir ferdig i morgon :) Det blir bra!

Og heime i Volda er det faktisk snø! Håper det held seg til jula då...

Skrevet

Jo, det er utrolig deilig! Har kjøpt litt til oss selv også da.. Kjøpt simo reiseseng ;) Så den står i skapet oppe nå, sammen med et par bodyer og et nusselig babyteppe ;)

Her er det 6 minusgrader og snart overskyet! Så nå håper jeg at det snør MASSE i natt!! Og at snøen blir der til over jul!

Skrevet

Hehehe! Deilig å være ferdig.. skal jobbe hele denna uka.. Bare fri torsdag.. Så jobber jeg helt til mandag... Så jippi...

Skrevet

Du er flink du Trine. Selv har jeg kjøpt julegaver for over totusen kroner til nå. Tror ikke jeg mangler noen. Ihvertfall ikke tantebarn. De som er konfirmert, søsknene mine og foreldrene mine har jeg kutta ut. Man må slutte et sted. Utrolig mye penger blir det. Dessuten; viksne folk har det de trenger. Et julekort er bra det også. Koster jo en formue og sende også. Nå høres jeg sikkert grådig ut, men jeg har så mange tantebarn og ste-tantebarn at jeg bare må ha satt en grense. Hvem gir du gaver til?

Skrevet

Helt enig med deg Lone! Man må sette grensen ett sted når man har stor familie. Barna er viktigst!! :)

Foreldrene mine kan gå i butikken og kjøpe seg akkurat det de trenger, når de trenger det.

Har valgt å lage skikkelig gløgg til de (med vin og sprit), i flasker med noen kopper til og nøtteblanding, i små kurver... Tror de blir kjempe glade for det;) Bestemødrene våre får hjemmelaget marsipan på glass, og hjemmelaget klementin marmelade og en kalender av vesle jenta;).

Er ferdig med alle innkjøp. Må bare lage det siste;)

Skrevet

Nei! Man må sette en grense.. det har vi gjort i min familie.. Værre i familien til samboern.. De kjøper gaver til tanter, onkler og søskenbarn...

Jeg har kjøpt til samboern, mamma, pappa, mormor og farmor, og selvsagt til mine to små brødre ;) Men bruker ikke mye penger på mamma og pappa, men bare en gave for å vise at jeg setter pris på de... Jeg sender julekort til resten av slekta.. Hvis man skal kjøpe til alle i slekta så burde jeg være millionær....

Samboern og søstra hans spleiser på gave til foreldre, besteforeldre, tanter og onkler og søskenbarn.. Er ikke så mange av de, men det er jaggumeg nok.. Jeg skjønner ikke at de gidder å kjøpe så masse gaver... Jeg syns det er slitsomt nok å finne noe til mine to brødre på 18 og 19. Så i år har det blitt skjorte og en tøff genser.. Besteforeldre får bøker, samboern får wiskey og barbermaskin, mamma og pappa får toastjern og bok om hardangervidda.

Skrevet

Jeg skrev liste i begynnelsen av november, tenkte jeg var kjempelur. Så tror jeg at jeg gikk inn i en tilstand av tidlig ammetåke, for en uke inn i desember innså jeg at lista var klar, men jeg hadde jo ikke kjøpt en eneste julegave! Så jeg heiv meg rundt og bestilte diverse saker og ting på nettet (noe jeg fortsatt venter spent på forøvrig...kan takke meg selv for det ja...). Måtte i noen butikker og handle litt også. Har fortsatt noen småting igjen å kjøpe og har laget en handleliste som til og med mannen min bør kunne forstå, for her ligger jeg med bihulebetennelse og ørebetennelse på en gang og lurer på om jeg orker å begynne å pakke inn gavene... Så kosen med julegavehandlinga gikk jeg jammen glipp av i år... Godt jeg skal hjem til mamma og pappa til jul, og slipper å lage jul her hjemme. :)

Måtte pencillinen bare begynne å virke...

Skrevet

jiiippiiii!!!!! her snør det lunt å tett:-D har kommet 6 cm snø allerede, håper det blir liggende til julaften ihvertfall :-D å så glad hihi. ehem åsså var det de julegavene ja, hmm hva er det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...