2barnsMamma28 Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 tar dere sol, dekker dere over magen i såfall? er så utrolig blek, vært en del syk, så hadde vært greit med litt farge!!
Lille-nusse Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 tror det har vert litt frem og tilbake så det er helst opp til deg selv. Mange sier det går bra å ta sol så lenge du ikke blir overoppheta og har på viften. Noen dekker til magen, mens andre ikke bryr seg. tenker dem som er gravide om sommeren soler seg jo ute i strålende sol og har brune fine mager. Så jeg hører vel til den kategorien som soler meg når jeg har lyst:)
VinterSol+2 Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 du kan fint ta sol så lenge du ikke blir aldeles kokt, -men det gjør man vel sjelden? Eneste problemet med å ta sol, er faktisk at pga av alle hormonene, så kan du få pigmentflekker i stedenfor fin brunfarge. Derfor er det en del som sverger til selvbruningskrem. Jeg har veldig lyst til å få litt farge på kroppen selv.. bedre å være brunfeit enn bleikfeit, lissom...
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #4 Skrevet 17. desember 2006 Eg har tatt sol to gongar, første gongen hadde eg ikkje noko over magen. Fekk litt raude flekkar på haka (tørr sår hud). Andre gongen eg tok sol dekte eg magen med t-skjorta mi (eller nederste del av magen då, sidan det er der babyen ligg no) og hadde noko over haka for å unngå desse raude flekkane. Det gjekk heilt fint. Har fått litt fleire frekner, men ikkje blitt så masse brunare. Tek maks 15 minutt då, så det skal jo litt til å bli BRUN liksom. Men det er deilig å kjenne at ein får litt farge og føler seg litt fresh Men sidan eg dekker over magen blir den jo like bleikfeit som vanleg *ghh* Tok sol med 10 dagars mellomrom. Brukar litt sjølvbruningskrem i tillegg (sånn Dove eller Natusan) men det blir jo aldri heiilt bra liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå