Mamma til to søte sjarmtroll Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 I de siste dagene har jeg hatt smerter nedi høyre del av magen, noen få cm under navelen , helt til høyre..Denne smerten er konstant og føles mer som en betennelse..Det blir ekstra vondt når jeg reiser meg, ligger og flytter på meg...Kan det kanskje være eggstokkbetennelse? Noen som har hatt det?.. Min første tanke var nyrebekkenbetennelse, men jeg har ingen andre symtomer som kan tyde på at det er d...
AnonymeAnine Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Jeg har tidligere hatt en sånn smerte (men ikke veldig vond) der du beskriver og det var rett og slett i forbindelse med mensen. Det kom noen dager før mensen og er visstnok egglederne(?) som hovner opp. Husker ikke helt, det er mange år siden jeg snakket med legen om dette. Uansett, om du har veldig vondt bør du gå til lege. Særlig om det er vondt når du trykker på magen.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 Jeg har også hatt disse smertene. Jeg kjenner det hver gang jeg har eggløsning men hadde for noen år siden disse smrtene konstant og oppsøkte lege. Viste seg og være endometriose. Ikke for å skremme deg, det er sikkert bare eggløsning du kjenner, men om det vedvarer anbefaler jeg deg og oppsøke lege. Jeg ventet for lenge og måtte fjerne den ene eggstokken.. Masse lykke til!! :-)
snull Skrevet 17. desember 2006 #4 Skrevet 17. desember 2006 Blindtarmbetennelse kanskje? Hvis det ikke gir seg ville jeg tatt en tur på legevakten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå