Gjest Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Jeg har blitt spådd før at jeg skulle være gravid nå (ikke av deg), men fikk mensen i natt, og er så lei meg. Så jeg lurte på når du ser graviditet på meg?? Er det lenge til?? Eller er jeg gravid?? 7/8-75
Gjest Skrevet 25. desember 2006 #2 Skrevet 25. desember 2006 er ei uke siden jeg hadde mensen nå..er fortsatt kvalm..er det noe på gang??? God Jul :)))) Klem
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2006 #3 Skrevet 26. desember 2006 Jeg kan prøve å spå deg siden du ikke får noe respons av cec26. Jeg får opp at du er gravid nå. Er du sikker på at det var ordentlig mens du fikk? Prøv å ta en gr test, hvis du ikke har gjort det. Men jeg har ikke så mye erfaring, så jeg kan ta feil da.
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 hmmmm...skjønner ikke helt dette her altså...du er 5.person som får opp at jeg er gravid..innkludert min far )) men testen var negativ... Nei det var ikke sikkelig mens..den varte bare litt under 24timer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå