Gå til innhold

Hvorfor går det så tregt? Kiloene forsvinner liksom aldri.. (flere som er med i vektklubb.no??) <.- men svar gjerne alle andre også :)


Gjest drømmeromlitenbabyimagen♥

Anbefalte innlegg

Gjest drømmeromlitenbabyimagen♥

 

Da jeg meldt meg inn på vektklubb.no veide jeg 69 kilo, og siden jeg er ganske lav var det i følge BMI overvektig. Det er seks uker siden..

 

Utifra opplegget der burde jeg gått ned ca 1 kilo i uka, men det har jeg ikke gjort. Ikke at det er så farlig, jeg har tross alt god tid, men det er litt irriterende.

 

Jeg skal spise 1300 kalorier i løpet av en dag, og det har jeg vendt meg til. Det går bedre enn forventet.

 

Dessuten har jeg begynt å trene igjen, og trener gjerne alt fra 3 til 5 dager i uken. Da trener jeg alt fra kondisjon til styrke, og gjerne stram opp og step/aerobic.

 

Så utifra det opplegget skulle jeg nå vært nede på 63 kilo, men jeg står bom fast på 65 og har gjort det de tre siste ukene. I morges da jeg veide meg (skal egentlig bare veie meg hver mandag, men følte meg så oppblåst så jeg fikk for meg at jeg hadde gått opp et tonn..) veide jeg plutselig 67.

 

Jeg synes det er så frustrerende. Jeg gått skikkelig inn for å slanke meg, slik at jeg i allefall blir "normal vektig" igjen. Men det går jo så tregt! Jeg har til og med begynt å gå på jobb den siste uka for å få fortgang, men det skjer liksom ikke noe..

 

Noen som har det på samme måte?? Er det flere her som er med i vektklubb.no?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med i vektklubben. Er bare 157høy og veier 74kg.. Gikk ned 8kg på 4 uker, og etter det har vekta stått bom stille i 3 MÅNEDER....argh....Vet ikke hva jeg gjør feil, synes selv jeg har vært veldig flink, men vekta rører seg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mål de forskjellige plasser med målband fra uke til uke. Er vanlig at vekta stopper opp over en lengre tid etter man har gått ned endel... men centimetrene forsvinner :o) Hold motet oppe, så går det rette veien igjen om en stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...