Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Har en sønn på snart 10 mnd og har holdt meg unna brus helt til nå. Men han er vvel stor nok til at han ikke reagerer på brus nå? I såfall, når på dagen er det best å prøve? Tenker at han ikke får vondt i magen på natta da..
Raffna Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Jeg har drukket brus hele tida jeg... merket ingenting. Han er 10 mnd nå.
Blomman Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 det går nok bra å drikke brus nå - det er heslt i starten de reagerer på det. - men du så flink du har vært da!! Men det er lettere å reagere på brus med kunstig søtstoff
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 17. desember 2006 #4 Skrevet 17. desember 2006 Jeg begynnte vel å drikke brus igjen når min var 2 mnd. Jeg venta til han sov på kvelden da, fordi da reagerte han litt. Men nå er han 11 mnd og jeg merker ikke forandring på han i det hele tatt. Jeg har tenkt å trappe ned på brus jeg da, jeg drikker for mye brus. Det er ikke bra. Du kan jo foreksempel prøve litt og se tidlig på dagen, da skal du nok merke fort om han får ubehag etter amming.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #5 Skrevet 17. desember 2006 Kanskje jeg skal prøve med på ett glass julebrus:)))
tæssejenta Skrevet 17. desember 2006 #6 Skrevet 17. desember 2006 Jeg begynte når han var 3 mnd ca, men han reagerte litt på julebrus. Tror det er mer kullsyre i den enn annen brus.. For han reagerte ikke på annen brus.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 17. desember 2006 #7 Skrevet 17. desember 2006 Lukas er nå 3 mnd + og han reagerer ikke lenger på brus! Har drukket det i over 1 mnd nå!
*tigerlilly* Skrevet 17. desember 2006 #8 Skrevet 17. desember 2006 Jeg har drukket brus hele tiden. Har ikke tenkt på om han reagerer på det eller ikke...så mest sannsynlig har han vel ikke det. Men for min egen skyld burde jeg vel drikke litt mindre....Uff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå