Gjest Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Kan man ha mensen og likevel være gravid?? Jeg har vært så rar i kroppen i det siste, kvalm og svimmel og kasta opp alt jeg har spist, men ikke feber. Stikking i magen/siden osv. Så våkna jeg i natt av at mensen kom =( Skulle jo ikke ha den før på tirsdag..... noen som hvet??
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 nei,den kan ikke det!!! er dem masse eller bare litt?det er mange som får blødninger selv om de er gravide. men hvis det ikke gir seg etter noen dager så er det nok et vanlig tante besøk. krysser alt for deg!!
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 Hei vennen! Tror jeg har fått tante besøk..snufs.. Hvordan går det med deg??
♥Tullerusk♥ Skrevet 17. desember 2006 #4 Skrevet 17. desember 2006 Jeg hadde det faktisk, fullt mulig, men ikke alle som får det... Men ellers så vet jeg ikke..
Krokodillemor Skrevet 17. desember 2006 #5 Skrevet 17. desember 2006 Min mor fikk helt vanlig menstruasjon to uker etter unfangelsen av både meg og mine søsken.
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #6 Skrevet 17. desember 2006 Takk for trøstende svar...har sittet her med mamma på tlf og grått i dag...snufs...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 17. desember 2006 #8 Skrevet 17. desember 2006 hei,hei snupps:-) bare bra her! mye å gjøre nå før jul,og det er bra. er så lei det prosjektet her at...ja... det kan ikke være tenta som har kommet,de var jo ikke planen.... men hvis det er det,så er det jammen meg vår tur neste mnd!! da skal vi ha hver vår prinsesse på vei:-)
bellamamma Skrevet 18. desember 2006 #9 Skrevet 18. desember 2006 Samme her da jeg ble gravid med sonnen min. Ble gravid igjen na i november, men da kom ikke tanta - derimot hadde jeg en SA i uke 7. Vil heller ha tantebesok, ja!
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #10 Skrevet 18. desember 2006 Så da er ikke håpet helt ute enda da..) Nei har ikke tatt ny test..vente til etter mensen...venter og ser det ann litt ) Klem
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #11 Skrevet 21. desember 2006 Jeg fikk jo mensen..er skal jeg kalle der blødninger på søndagkveld...søndagmorgen var det over og siden har det ikke kommet noe...bare litt slim med litt rødfarge.....har tatt gravidtest og den var negativ....men kan jo hende at jeg tok den for tidlig...eller så er jeg ikke gravid....skulle jo ikke ha mensen før på tirsdag den 19desember....men fikk blødninger den 17des... Merkelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå