Duracellgirl*prøver* Skrevet 17. desember 2006 #1 Del Skrevet 17. desember 2006 nå er det kjempe enkelt å se hvem vi er her inne.. trykk på nicket til den du lurer på og der kommer det frem det den aktuelle brukeren har registrert som profil.. for eksempel: "jeg er ei dame på 32 fra stavanger med et barn og en spire..." Gå inn på din side og registrer profilen din om du ikke har gjort det. Nå slipper vi de super lange presentasjonstrådene:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pellemor Skrevet 17. desember 2006 #2 Del Skrevet 17. desember 2006 Jaggu! Jeg så det akkurat nå og lurte på om jeg er helt fjern og ikke har sett der før nå, men det er visst noe nytt. Artig! Litt som i vektklubb (for de som kjenner den.... anyone??). Man kan sende meldinger til hverandre. Fint å få kontakt med noen som er like langt osv. Bra tiltak ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #3 Del Skrevet 17. desember 2006 Der va det gjort....;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Maja Mor~ Skrevet 17. desember 2006 #4 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg har også gjort det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*3barns mamma* Skrevet 17. desember 2006 #5 Del Skrevet 17. desember 2006 da er det gjort:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 17. desember 2006 #6 Del Skrevet 17. desember 2006 Er det jeg som er helt idiot eller? Skjønner ikke hvordan jeg får lagt inn så termin viser. Ser alle har det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 17. desember 2006 #7 Del Skrevet 17. desember 2006 Etter endel leting så fant jeg da det endelig Artig da. Kan jo se alle som har termin i samme måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #8 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg har gjort mitt beste! Men vises min termin tro? Hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinnsjenta Skrevet 17. desember 2006 #9 Del Skrevet 17. desember 2006 Nå har jeg oppdatert min også. Kult =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå