Gå til innhold

Andre "ferskinger" her enn meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns alle her er høygravide eller fødeklare.. Jeg er "bare" i uke 29 så jeg har jo enda noen uker igjen å vente=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan love deg at tiden flyr her inne,er ikke som 2.trimester.akkurat høygravid jeg :) lykke til!

Skrevet

Er i uke 31 jeg,så er rimelig "fersking" her jeg også:)

Skrevet

er 29 fullgåtte uker i dag og starter på min 30 så jeg er ganske "fersk" ja:O)

Skrevet

Jeg er i uke 29 så er ganske fersk ja. Håper resten av tiden går fort. Skal dere ha jente eller gutt? Jeg venter ei jente som skal hete Nathalie 7 mars.

Skrevet

Jeg har jo litt småpanikk for de 11 ukene jeg har igjen. Syns det plutselig ble sånn kort tid igjen... 11 uker liksom, det går fort!!

Skrevet

Vi venter ei jente 9 mars=) Navn er vi ikke enige om gitt.. hehe, men det kommer seg vel=)

Skrevet

Hei Vibeke26

Jeg er 28+2, så vi er noenlunde samtidige. Jeg venter en gutt 11. mars. Synes jeg har merket mindre bevegelse i det siste, men det skyldes vel kanskje at poden har mindre boltreplass nå enn tidligere.

Har ingen plager bortsett fra halsbrann. Er blitt storforbruker av Gaviscon, og må komme meg på apoteket og kjøpe ny dose i dag, så jeg får sove i natt.

Skrevet

Så morsomt at vi er noen her som er nye på 3. trim da. Vi har hele tiden vært enige om navnet Nathalie, så får bare håpe at babyen ligner på en Nathalie når hun kommer. Sliter litt med med isjasnerve i klem og litt bekkenløsning men formen har stort sett vært grei. Har fått en del vann i kroppen de siste dagene og våknet idag med rennende nese så e litt klagete idag. Hehe...

Skrevet

Er midt i uke 29 jeg også. Blir mest lesing og mindre skriving i begynnelsen på et "nytt" sted :-)

Skrevet

Jeg er "fersk" her inne, er 28+5 i dag!! Og har fortsatt 74 dager igjen til keisersnitte 1 mars..

Skrevet

Heisann, jeg er her for 1.gang, er 28+3 idag, og føler meg litt "lost" siden de fleste er inne snart fødeklare :) Føles så fjernt enda, så det er nesten så jeg savner 2.trimester!!! :-) Har termin 11.mars og synes tida går kjempefort, panikken tar nesten overhånd fordi det bare er 12 uker igjen :-) men KOOS å være gravid :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...