Gå til innhold

Farting på julaften....for mye for baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er bedt på grøt på formiddagen et sted ikke så langt unna, og til svigers på kvelden. Det kan fort bli surr i soving osv for lille. Burde vi begrense oss med farting? Må jo også legge babyen hos svigers for så å vekke henne når vi skal gå.

Skrevet

Det tror jeg er veldig individuelt. Jenta vår ELSKER at det skjer noe, og synes det er veldig morsomt at det skjer noe hele dagen. Hun blir i veldig godt humør av det! Hun sover kanskje ikke så mye da, men nok til å holde det gående. Men kusina hennes er ikke vant til, og liker ikke så mye farting, og sover veldig dårlig borte, jeg tror det avhenger av personligheten og hva babyen er vant til.

Skrevet

Tror ikke det er et problem for en kveld skyld... men jeg er også litt sær på dette med rutiner om kvelden.

Skrevet

det spørs jo kanskje litt hvor gammel babyen er... datteren min får ikke sove noe særlig når vi er på besøk..da skjer det for mye... så hun sovner alltid mye seinere enn vanlig. når hun var liten (de første mnd) så sov hun ALLTID når vi var i besøk. hun sov aldri så godt som når vi hadde besøk/var i besøk..så det kommer jo helt an på da...

og en dag så er det jo ikke så farlig.:) er jo et år til nestegang..

Skrevet

Det viktigste er vel at dere har en fin dag alle sammen? Da gjør dere det som føles best, kanskje dere kan sove over hos svigerforeldrene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...