Gå til innhold

Oi, se på nicket mitt da!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe :) Det går skikkelig fort, ikke sant? Jeg konstanterer med lett panikk at jeg er fødeklar imorra med bare 21 dager til termin... hjelp!

Skrevet

Oi... er man det da ja? Tiden flyyyr! Vet ikke om jeg er helt klar enda jeg!! Det kan godt gå LITT senere nå på slutten for min del! Hehe ;o) Dagene bare fyyker av gårde nå jo, før tok jo alt en evighet!

Skrevet

Ifølge bim er man fødeklar fra 21 dager før termin. Og man regnes egentlig ikke som overtidig før 14 dager etter termin. Dermed er terminperioden faktisk på hele FEM uker!

Jeg er forøvrig enig - det går mye fortere nå på slutten enn f.eks i 2.trimester... men så har vi jo jula her også da, den tar ganske mye oppmerksomhet...

Har forresten et tips jeg har fått fra Ellie83: kjøp en julekalender, men bruk den som terminkalender! Selv har jeg kjøpt en flax-kalender som jeg begynte å skrape da jeg hadde 24 dager til termin. Er litt gøy å se at det blir stadig færre datoer igjen å skrape... hehe :)

Skrevet

Ååh, så lurt :o) Det er jo kjempegøy å følge med på! En sjokolade for hver dag det nærmer seg...hehe, høres bra ut ;oP

Skrevet

Jeg fant ut det var greiest med en flax-kalender, siden det likevel blir bøttevis med sjokolade jula gjennom ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...