Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Hun legger seg alltid sammen med oss. Får pupp i vår seng, også opp i sin egen seng - alt fra 22:30 - 23:30. Men nå når det er juleferie så har jo vi lyst å være oppe litt lengre.... Igår f.eks var vi oppe til 01, og hun nektet å sovne før den tid, lå bare i vugga si å pludra. Men med engang vi la oss fikk hun pupp i senga vår også sovna hun. Står opp hver dag ca 9, skal være veldig konsekvent med det nå i ferien også så ikke døgnet blir helt snudd. Hun er 3 1/2 mnd. Noen tips om hva vi kan gjøre for å få henne til å ta kveld litt tidligere iallefall?
nasse nøffen Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 hun får vel sikkert en lur litt ¨sånn ut på kveldingen??? hold henne våken se siste to-tre timene i allefall.. her er hun i seng 19.30 senest, å jeg kan ikke la henne sove etter kl 17, selv om hun da har veeeeeldig lyst på en lur=)
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 Har hørt at den rette måten er å trappe ned litt etterhvert. Jeg måtte gjøre det for å få min til å legge seg tidligere. Min får ikke ta dupp etter kl 18.00. Spiser ca. 19.00 og er i seng senest 20.30. vi står opp 06.45 på morgenen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå