Honningmelon Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Ser noen sier de ikke bør sove i senga si på dagen,ettersom de skal forbinde den med natt... Jenta vår er en mnd,og sover i senga på dagen.Bør vi heller legge henne i vogna på dag?? Hva er deres erfaringer?
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 De to eldste hos oss sov nesten alltid i senga si på dagen de. Ikke til å begynne med, da lå de i vogna på stua. Har ikke hatt problemer med soving til natta med de to, hvertfall. Minste sover nå av og til i senga si og av og til i vogna, gjenstår å se med han da:) Rotete innlegg, men konklusjonen blir at det har til nå, ikke vært noe problem med sovingen hverken sånn eller sånn:)
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 Gutten min sover alle lurer i senga si han. Han har ikke noe problemer med å skille dag og natt. Han er 7,5 mnd
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #4 Skrevet 17. desember 2006 Her er gullet 5 uker og fra hun var 4 uker gammel la vi henne i lekegrinden på dagtid og har sengen om natten. "matten" i lekegrinden er selvfølgelig regulert høyt oppe og har dyne under som hun ligge på, og teppe rundt henne om det blir kalt. Hang også opp en musikkuro over henne :-) Ser ut som om hun trives :-)
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 17. desember 2006 #5 Skrevet 17. desember 2006 jeg tenker heller sånn at når hun blir lagt i senga si, så frobinder hun det med soving
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #6 Skrevet 17. desember 2006 Lekegrinda paa det øverste nivaaet med teppe over seg paa dagen og senga kun paa natta, fungerer kjempefint!
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #7 Skrevet 17. desember 2006 Begge våre har ligget i vugga/ senga kun om natta. Med en gang de kom fra sykehuset, ble de lagt i vugga inne på soverommet til en mest mulig fast tid om kvelden, i begynnelsen i 10-11-tida. Begge har vært veldig "flinke" til å swove om natta, men det tror jeg ikke skyldes bare dette. Om dagen har begge sovet kun i vogna. Ikke bare fordi de skal skille mellom natt og dag, men også fordi de alltid har sovet utendørs på dagtid. Jeg vil at de skal sove mest mulig ute.
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #8 Skrevet 17. desember 2006 her sover gutten så å si alle lurene sine i senga si, av den grunn at han sover best der. har prøvd det meste, både vogn inne og ute, sofa og lekegrind. han sover kjempefint i sengen sin, og har ingen problemer med å skille natt fra dag. det har ikke broren hans hatt heller.
Vestlandske meierier A/S Skrevet 17. desember 2006 #9 Skrevet 17. desember 2006 Tror det er individuelt, min sover både i senga og i vogna på dagtid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå