Miraculix Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 God søndagsmorgen :-) Fy f.... det var iskaldt i hele leiligheten når jeg våkna, dumme sambo hadde lukket opp tre vinduer og sovnet på sofaen i stua. Holdt på å dø når jeg gikk ut barbeint...! Sjokk oppvekking. Idag stumper jeg røyken!!! Shit, går fra omtrent 20 om dagen til null. Blir nok beintøft, men skal nok klare det...... Må sette tankene mine på andre ting enn bare å lage barn har jeg skjønt, hehe, dø-tiden imellom blir så sykt lang. Også er det vel bedre før enn sent da. Egentlig ikke noe vits å drøye det lengre, må jo uannsett slutte snart! Er det noen flere som henger seg på? ;-) Jo fler, jo bedre!!!!! Klemmer fra meg :-)
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Så flink du er!!!!!!!!! Kan ikke henge meg på for jeg røyker ikke.. Men gjorde det før, og fy fader det var hærli å kunne lukte godt, og ikke kjenne den røykstanken av håre eller fingrene hele tia. Du har noe å se fram til Hehe.. dette klarer du!!!! Masse lykke til!!Og ha en flott og røykfri jul
♥lurelure♥ Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 God morgen Junesus!! Så bra du skal slutte, kanskje belønningen blir ett 07 barn? Uff, denne prøvingen tar på, du har så rett i at døtiden er lang... Jeg hadde el 10.12, har testet 13,15 og 16 på grunn av nysgjerrighet (og utålmodighet)... Selvfølgelig negativ. Tror at alt kroppen føler nå er symtomer...... Håper ikke sambo blir forkjølt nå da hvis han har ligget i kulda. Mannfolk....
Miraculix Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2006 Takk for det:-) Tror dette blir en forferdelig dag, men har ett lager med gulrøtter som snachs har hørt at det skal hjelpe (eller var det appelsiner, tro...Søren, hehe..) så skal prøve å ikke tenke noe særlig på det!! Er vel bare den første tiden som er verst vel, gleder meg til jeg er i din siyuasjon, med mange røykfrie dager bak meg!!! Ååhh, ja, det hjalp bare å skrive det faktisk...! Hehe!
Miraculix Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2006 Ja, ventetiden blir aaaltfor lang, blir jo nesten gæærn...! Ja, røyking er jo ikke akkurat det beste for ett svangerskap, så har masse motivasjon nå....! Skal bare få bort de ekle spontane tankene som kommer innimellom.... De som er verst! Ja, det er ett pengesluk og teste for tidlig...! For det er jo aaalfor tidlig, hehe :-) Så selv om du har ei lita spire, så hadde det jo vært negative tester, så du kan jo trøste deg med det!! Venter på el jeg da, og gjør akkuratt som deg...! Tror jeg begynte å teste to dager etter mensen jeg, selfølgelig helt unødvendig.... Blir så oppgitt over meg selv. Og når jeg først har begynt å teste så er det ett mareritt og hoppe over en dag... Herregud altså....
♥Tullerusk♥ Skrevet 17. desember 2006 #6 Skrevet 17. desember 2006 Ja, men dette er flott JuneSus...=o) Vanskelig kommer det til å bli, men tror du vil klare det... Å tenk.. Lukter mye bedre også... hihi... Sovet med 3 vinduer oppe, jaja... Her i leilighet sparer sambo på strøm og jeg sitter og hakker tenner for vi får ikke fyr i peisen...=o( Og jeg får vondt i leddene mine...Har en veldig lett leddgikt, får bare hvis jeg er kald ig fyser... drit vondt, klarer ikke å bøye fingrene, beina(altså knærne), og armene klarer jeg ikke å bevege... Uff ble sytete dette..hihi... Jeg røyker ikke så blir litt vanskelig... hihi men skal heie på deg Klem
Miraculix Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2006 Takk for det :-) Ser veldig positivt på det, mer enn jeg trodde faktisk, det er egentlig bare å bestemme seg. Svigermor sa en gang at man slutter ikke før man blir syk, det må jeg motbevise.. :-) Ja, det å slippe å stå ute å hakke tenner hver bidige dag blir ett pluss! Og lukten og hvor mye det koster...! Nei, bare u-ting med røyk egentlig...! Har bare ikke turt å ta steget skikkeelig enda, men gjør det nå...! Men kan godt hende jeg kommer hit å syter litt da... He he.. Setter opp fareskilt :-)
♥Tullerusk♥ Skrevet 17. desember 2006 #8 Skrevet 17. desember 2006 Hehe... kan syte sammen vi..hihi... Synes du er flink jeg...=o)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 17. desember 2006 #9 Skrevet 17. desember 2006 du er god,, jeg har prøvd mange ganger å slutte ja,, finner altid på en hel masse teite unskyldninger for å ikke slutte,, kansje jeg skulle jeg henge meg på her:).. jeg har passet verdens søteste baby i natt,, nå skal vi på tur i dyre parken..
Miraculix Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 17. desember 2006 Har gjort det mange ganger jeg å, begynner alltid å røyke igjen, tror det er fordi jeg er for spontan. Plutselig bare våkner jeg med en go følelse og tenker; Nei, idag skal jeg f... meg slutte å røyke...(!!) Også holder jeg ut dagen, også er jeg ikke like motivert dagen etterpå igjen.. Det funker ikke.. Men nå har jeg tenkt på det ett par ukers tid, håper det hjelper... Næmmen, så koselig det hørtes ut da...! Satt istad med ett stort ønske å ha nen å se barne-tv med..... He he.. Men jeg var visst litt sent ute, var bare Skippy på tv... Det er en smule drøyt..
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #11 Skrevet 17. desember 2006 Hei på deg! Så flink du er..dette klarer du vettu...jeg har holdt oppe i 11dager i dag og det går kjempefint =) Er bedre og legge på seg 10kg og tenke på at du kan ha god samvittighet pga at helsa er likegod...værre om vi hadde fortsatt og det kunne blitt noe annet utav det....!!! Jeg ønsker deg ihvertfall lykketil..og du skal hvite at du er ikke alene Klem
Suss@ med 3 gutter Skrevet 17. desember 2006 #12 Skrevet 17. desember 2006 haha, du kan jo alltisd se på lassie nå da..hehe:) ja jeg blir helt tullete i hodet av å ha en liten babys i hus...hehe
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 17. desember 2006 #14 Skrevet 17. desember 2006 jippii denne gangen skal du klare det!!!
Miraculix Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #15 Skrevet 17. desember 2006 Det tror jeg på:-) Skal ikke slenge deg på med røykslutt da?? Bedre med to vettu... He he
Miraculix Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #16 Skrevet 17. desember 2006 He he, ja det skal jeg!!!!!! :-) Ble flau over hvor fort jeg sprakk sist, hehe, var nok ikke skikkelig motivert...!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 17. desember 2006 #17 Skrevet 17. desember 2006 jeg sprakk litt forrige helg.røyket både fredag og lørdag. var på kosert og julebord.... men har ikke røyket etter det. (har røyket 2 ganger de siste 27 dagene,litt stolt:-) så om du sprekker så er det bare å molde motet oppe!! håpet er ikke ute fordet. heier på deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå