3barnsmor? Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 hvordan er formen deres nå like før jul. I dag går jeg inn i min 15 uke, å jeg begynner endelig å føle meg bedre(håper ikke jeg får et tilbakefall nå da) Å for første gang så begynner jeg nå å kjenne glede ved svangerskapet. Var hos legen på fredag, å hørte hjertelyden. Følelsen kom ikke med en gang, men i går å særlig i går kveld så kjente jeg at gleden kommer sakte krypende. Ha en toppers søndag alle sammen
Nenya^juni2010 Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Heihei:) Her formen også begynt å bli veldig bra:D Går inn i uke 16 på tirsdag... Klarer endelig å spise normalt, og sambo kan endelig få lov å velge middag igjen:) Skal til UL 11.jan, så hele jula går nok til å glede seg til det!! Har ikke fått hørt hjertelyden ennå!! God søndag til deg og!!
3barnsmor? Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2006 Jeg skal på ul den 16 januar jeg. Har tenkt litt til og fra om jeg skulle koste på meg en ekstra UL siden jeg ikke har hatt noen glede av svangerskapet ennå. Men endelig tror jeg følelsene begynner å bli normale så da dropper jeg det og tar den UL timen som jeg har fått tildelt og ikke flere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå