4skatter Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 PÅ MANDAG VAR JEG PÅ SJEKK PGA KYNNERE PÅ SYKEHUSET FREDRIKSTAD...OG ETTER SJEKKEN, SKULLE JEG REISE MEG, OG DER GIKK VANNET... ET DØGN SENERE VAR JEG MAMMA TIL EN LITEN NYDELIG JENTE, DANIELLA, SOM VEIDE 2470 GR OG 46 CM LANG. SIDEN JEG KUN VAR I UKE 34, BLE HUN LAGT INN PÅ NYFØDTINTENSIVEN, DER HUN FORTSATT LIGGER TIL HUN KLARER Å FÅ ORDENTLIG TIL AMMINGEN, OG LEGGER PÅ SEG. JEG ER KJEMPEGLAD FOR A DET GIKK FINT, MEN HJERTET MITT BRISTER LITT NÅR JEG MÅ VÆRE SÅ LENGE MED HENNE PÅ SYKEHUSET, OG HAR TREÅRINGEN MIN SOM LENGTER ETTER MAMMAN SIN. SÅ ETTER MANGE BARSELTÅRER I GÅR DRO JEG HJEM EN LITEN TUR, OG HAR NYE KREFTER I DAG TIL Å VÆRE MED LILLE GULLET MITT. VI HÅPER PÅ JULEPRESANG,OG AT VI KOMMER HJEM PÅ JULAFTEN... TAKK FOR GODE RÅD DA JEG SØKTE OM HJELP PGA KYNNERE, HELDIGVIS HØRTE JEG PÅ DERE, OG RINGTE FØDEN...
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Hei Gratulerer,så koselig! Kan være lurt med en ekstra sjekk ja, skal og spørre om det.. Kos dere masse!
SpongeBob Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 Himmel og hav! Gratulerer så mye med lillejenta, håper hun kommer seg raskt så dere kommer dere hjem og kan feire jul sammen hele familien.
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #4 Skrevet 17. desember 2006 oi! gratulerer så mye! vi er kommet "like langt", bortsett fra at min er inni magen enda... masse lykke til )
wirre;o) Skrevet 17. desember 2006 #5 Skrevet 17. desember 2006 Gratulerer med lille gull! Er godt å høre at alt står bra til med både mor og barn.
Bellen Skrevet 17. desember 2006 #6 Skrevet 17. desember 2006 Gratulerer så mye med det lille nurket. Godt å høre at alt gikk så bra.
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 17. desember 2006 #7 Skrevet 17. desember 2006 GRATULERER MASSE!!!
♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 17. desember 2006 #8 Skrevet 17. desember 2006 Gratulerer så mye!! Og god jul! Har du lagt ut bilder av hun?
selma07 og engel Skrevet 17. desember 2006 #9 Skrevet 17. desember 2006 Hei! Så fint at alt gikk bra da, selv om hun kom tidlig! GRatulere så masse, håper dere kommer hjem til jul!! Lykke til:-)
Fregnefjes*to barns mor* Skrevet 17. desember 2006 #10 Skrevet 17. desember 2006 Gratulerer så mye. Alt går sikkert flott når hun klarer å få til å amme. Jeg fikk også litt for tidlig, datteren min klarte ikke gape så høyt..bedre lykke neste gang.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 17. desember 2006 #11 Skrevet 17. desember 2006 Oj, det får'n si! Litt av en julegave. Gratulerer så mye :-)
konvall Skrevet 17. desember 2006 #12 Skrevet 17. desember 2006 Gratulere så mye.. Håper det går bra med dere alle, og at du får veslejenta med hjem til jul.
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 17. desember 2006 #13 Skrevet 17. desember 2006 Så bra at det gikk fint.. Jeg har erfaring med å føde litt før tiden.. Ble satt i gang i uke 37 sist pga akutt svangerskapsforgiftning. Og tulla mi på 2670gr brukte en uke på å få til ammingen skikkelig.. Så jeg blir ikke overrasket over om du ikke får tulla di hjem til julaften.. (men håper jenta di motbeviser meg, for det hadde jo vært nydelig om dere fikk feire julen hjemme alle sammen) Klem
go`gutten +go`jenta Skrevet 17. desember 2006 #14 Skrevet 17. desember 2006 hei. Ville bare fortelle deg at sjansen er stor for at du skal komme hjem. Jeg fødte uke 34 også og fikk dra hjem etter 9 dager. Siden han var liten i munnen var det vanskelig å amme, men jeg fikk det til med skjold, og så pumpet jeg meg og ga flaske. den dagen han skulle bli født klarte vi det uten noe. Så ønsker deg lykke til..
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #15 Skrevet 17. desember 2006 Gratulerer masse. Håpe rdere får tulla hjem til jul ;o))
missamor proud parent.:) Skrevet 18. desember 2006 #17 Skrevet 18. desember 2006 Gratulerer så mye..) God Jul til dere alle sammen.
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 18. desember 2006 #18 Skrevet 18. desember 2006 Gratulerer så mye med den vesle jenta di:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå