Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Vi var på fest for noen uker siden, og da vi skulle gå hjem gikk jeg for å finne en venninne jeg ville si hadet til. Sammen med henne var en felles venn som hadde lagt seg nedpå (full og trøtt) Han ville også ha hadet-klem, så jeg satte meg ned ved siden av ham og ga ham en klem. Da benyttet han sjansen til å ta meg på puppene. Han ba om unnskyldning med en gang, og jeg vet ikke om han bare bomma på hvem det var først eller hva han egentlig tenkte på. I hvert fall, jeg har ikke nevnt det for noen, heller ikke samboeren min. tenker at det er såpass uskyldig at det ikke er noe poeng i å si det. De er veldig gode venner, og jeg er litt usikker på om sambo ville bli gretten på ham eller om han bare ville flire av det (tror det siste er mest sannsynlig). Ville dere sagt noe?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 nei ville ikke sakt noe..syntes ikke det var så ille jeg så øenge han ikke prøvde seg på noe mere..
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 Ta det som et kompliment! Han synes sikkert du er flott, og da du kom inntil ham tenkte han seg ikke om et sekund. Han ba jo om unnskyldning med èn gang, så han tenkte nok ikke "seksuelt", men bare "kjenne litt på deg".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå