Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 17. desember 2006 #1 Del Skrevet 17. desember 2006 Synes tiden bare flyr unna jeg:-) Er nå 9+1 og har enda ikke fått vært hos legen! Forrige gang på samme tiden hadde jeg vært der 2 ganger..Håper resten av svangerskapet går like fort, men det gjør det vel med en 2,5åring som er høyt og lavt! Hehe..nok å henge finga i ja:-) Ønsker alle lykke til med magen, for mitt vedkommende er det litt trist å vite at det er siste gangen, men litt deilig også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
futte (tm) Skrevet 17. desember 2006 #2 Del Skrevet 17. desember 2006 Går mye fortere denne gangen, ja. Vet ikke engang hvor langt jeg er kommet. Sånn cirka 10-11 uker Ikke tid å fokusere så mye på magen med en 15 åring springende rundt. Snart ferdig med de første 3 månedene. Herlig! Tipper det er siste gang for meg og. Samboer synes det er nok nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camelia4årpåvent Skrevet 17. desember 2006 #3 Del Skrevet 17. desember 2006 1,5 åring, gjetter jeg =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå