Gå til innhold

Hvor mange på overtid nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 9 dager over i dag, 5 dager til evt igangsetting..

Når skal det bli vår tur?? Synes alle som melder fødsel er før termin..på tide at vi får født også....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal bli satt igang i morra kl 07 er 15 dager på overtid i dag etter siste leges termin på sykehuset men 11 dager over UL termin,,,,,

Skrevet

Og her er jeg. 11 dager på overtid :-(

Har overtidskontroll på tirsdag, men vet ikke mer enn det.

Nå er det nok snart. Får jo ikke mer enn 3-4 timers søvn tilsammen om natten lengre. Det er en fattig trøst at vi er flere.

Lykke til alle dere andre og :-)

Skrevet

jeg er også på overtid...men vare 5 dager foreløpig.

Skrevet

Er her ennå jeg og. 5 dager på overtid, og super sur for det:-(

Skrevet

13 dager over UL-termin, 15 dager over min termin... Skal på sykehuset i morgen, og jeg NEKTER å reise hjem uten at de setter meg igang!!!!!

Skrevet

8 dager over ul termin og 14 dager over menstermin. Skal på overtidskontroll den 21. og blir kanskje satt igang først den 25. eller 26. I natt har jeg sovet dårlig, bare liggi å tenkt på hvor stor denne ungen kan bli før hu endelig finner veien ut. Hun ble estimert til ca. 4 kg ved termindato den 9.. Med 200-250 g økning i uka fremover kan ho ende opp på godt 4,5 kg. Hjelp!

Skrevet

Har termin i dag...men gjekk inn i veke 41 på fredag.....vil ha bebisen ut noooo!!

Skrevet

Jeg er på overtid. 6 dager over menstermin og 3 dager over UL termin.

Skrevet

Overtid her å på andre dagen. Begynner å regne med at det blir julefeiring på sykehuset. En anneledes jul :-) Vell ikke noe å gjøre med det.

Skrevet

Er to dager over i dag... Bare håper det skjer no snart !! Vil så gjerne at hun kommer før julaften :-)

Skrevet

10 dg overtid nå! Virker som svigermor er ennå mer utålmodig enn meg :o)

Popkind - lykke til i morgen!!!

Etter 3 akupunktur beh begynenr det å skje litt mer her, sterke kynnere og sånn... Håpe, håpe...

Skrevet

8 dager over her... Lykke til i morgen popkind....

Skrevet

har termin i dag men gikk inn i uke 41 på fredag... så regner med mange dager overtid her:(

Skrevet

3 dager på overtid,ingen kynnere, ingen mensmuringer, kan ta tid dette....!!!

Skrevet

Termin i går, første dag på overtid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...