Gå til innhold

jippi !!! da føyk tempen opp ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes iallefall det ser bra ut, krysser fingrene for at den holder seg oppe i mange dager til, det er liksom ikke så mye som skal til før den fyker ned igjen, vetu, men det er sånn negative mennesker sier .. :-) He he, krysser fingrene iallefall!!

Skrevet

Hadde det vært min chart hadde i alle fall jeg vært meget lykkelig i dag :oD Krysser fingrene for at den ikke bare lurer deg nå!!!

Skrevet

Oj dette ser veldig positivt ut=oD

Håper den holder seg nå da og ikke driver ap med deg...

*Kryssekryssekryssekrysse*

Klem

Skrevet

Det ser bra ut :)

men temper du til samme tidspunkt hver morgen? med en gang du våkner?

jeg hadde også sånn veldig humpete og hakkete linjer, før jeg begynte å tempe til faste tidspunkt.

du kn jo sammenligne med min :D

tempen min hadde steget masse i dag ja :)

*tempet ikke i går pga julebord på fredag*

http://www.fertilityfriend.com/home/167cbb

Skrevet

Dette ser bra ut ja :-) xxxxxxxxxfor deg!!!

Skrevet

hei,hei :)

ja,temper til samme tid hver dag,og sørger alltid for å ha sovet minst 3 timer sammenhengende

Skrevet

takker for alle svarene :)

ja,får håpe tempen ikke tuller med meg nå !!! da blir jeg skikkelig irritert !!!

Skrevet

Det ser jo veldig bra ut det der! Jeg ble litt overrasket over hvor lav basaltemperatur du har...men det har jo ingenting å si. Jeg ligger på 36.1-36.4 før EL og 36.5-36.7 etter. De gangene jeg har vært gravid har tempen etter EL vært enda litt høyere enn vanlig, iblant oppi 36.9. Men det har vel neppe noen betydning? Mener ikke å være negativ i det hele tatt, jeg bare ser og reflekterer...

Håper det går bra! :))

Skrevet

hmmm... noen som vet om det har noe betydning da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...