Jente1980 Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 ...spark over navlen for første gang!! Er i uke 25, og har kjent liv siden uke 19-20, men fra jeg våknet igår så har det vært skikkelig med liv og røre, og det er akkurat som den lille har flytta godt på seg, for tidligere har jeg kjent det her og der under navlen, mens idag vibrerte det godt i hele magen:) Men nå er den jo ca.650 g og 30 cm, så den begynner jo å bli stor! Det er skikkelig gøy! Er det flere her som sånn helt plutselig har merka at sparkene har "spredt" seg?? Nårtid begynte dere å kjenne spark??
Lovehearts Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 jeg og er begynt å kjenne spark over navelen, spesielt hvis jeg sitter. er i 23 uke no. har kjent spark siden uke 17. syns det er kjempe kjekt at krabaten er begynt å svømme rundt der nede. hehe. kjenner liksom mer av hele kroppen og, ikke bare små spark, men liksom at babyen koser med en, bare at de er inni magen.
Jente1980 Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2006 Dytter litt på denne jeg, hadde vært fint å få høre flere sine erfaringer her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå