Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #26 Skrevet 19. desember 2006 begge jentene våre fikk egne rom når de var 3 mnd, og begge sov så utrolig mye bedre da:)
soria moria og nurket Skrevet 19. desember 2006 #27 Skrevet 19. desember 2006 Vi hadde henne på eget rom fra første natt. Da var hun 1,5 døgn gammel. Alle har sovet natten rundt her i huset, snuppa sover som en sten Skal sies at hun har rom rett over gangen for oss, sånn ca 2 m unna sengen vår. Men eget rom er eget rom
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #28 Skrevet 19. desember 2006 Tulla vår er snart 8 mnder,men hun sover fortsatt hos oss. Har bodd i leilighet med bare 1 soverom helt til nå for 1 mnd siden..nå har vi kjøpt oss hus! Men jeg er så redd jeg ikke skal høre henne om natta hvis hn plutselig våkner(vært endel plaga med tenner!).... Selv om rommet er rett over gangen.. Hva gjør dere? Noen som bruker calling??
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 19. desember 2006 #30 Skrevet 19. desember 2006 Mitt lille gullegull er snart 1 år og sover fortsatt på mitt rom, i min seng tilogmed. Men jeg synes det er koselig og jeg da, ennå iallefall. Blir vel hardt å venne han av med det senere tror jeg. Er vel ikke noe farlig å la henne sove på eget rom nå, er vel best å begynne tidlig. Er du redd for at hun våkner og uten at du hører henne så går det ann å skaffe en babysitter hvis dere ikke har en fra før.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #31 Skrevet 19. desember 2006 Ja,vi har det... Ja,er redd jeg ikke hører henne! Men tviler egentlig på at jeg ikke hører henne...våkner bare hun rører på seg. Derfor jeg gjerne vil ha henne på eget rom,så kanskje både jeg og hun slipper å bli forstyrra av hverandre;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå