Gjest Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Etter ett 2.trimester som virker som det har vart i 1 år, kommer jeg ENDELIG hit!! *jipiiii*
SuperMoM*to jenter* Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 GRATULERER.. hehe:P stas å skifte trimester:) her er det mange som er veldig lei av å være gravid:P hehe..mye rart en prøver på når en er utålmodig:P men det er morsomt å lese..og de ler sikkert av det selv etter de har fått babyen:) følte selv 2.trimester varte leenge..!! her er det ivertfall en slutt:) kos deg her du:)
kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 17. desember 2006 #4 Skrevet 17. desember 2006 wælkømmen hit a!! hihi
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 17. desember 2006 #5 Skrevet 17. desember 2006 velkommen inn:) kjempe koslig trimester dette her..tenk,når dette trimesteret er slutt skal du få se gullet ditt! lykke til snuppa
selfangerkjerringa Skrevet 17. desember 2006 #8 Skrevet 17. desember 2006 Som trøst så kan jeg opplyse om at 3.tri går MYE raskere enn 2.tri! Plutselig sitter jeg her og har en lusen liten dag igjen til jeg er fødeklar... hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå