Gå til innhold

Har begynt å blø!!! Svar please!


En gullgutt og snart ei tulle!

Anbefalte innlegg

Sitter her og helt plutselig begynner jeg å blø!! Det er ikke bare noen dråper, men det fosser ikke heller..

Har trent ganske hardt i dag, rei 2 timer, og den ene timen var ganske hardtrening..har jeg gjort noe dumt nå? Burde kanskje ikke trene så hardt mer eller? UFF nå er jeg nervøs altså...trenger noen beroligende ord!! Får man UL tidligere i sv.skapet hvis man har blødd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, eg fikk tidligere ul, va i uke 7 da

er normalt å blø litt, men hvis det kommer "klumper" da kan det visst være verre. håper eg ikke skremmer deg nå.....

Ring til legevakten og snakk med de!! det hadde eg gjort, det er dette de er der for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg også har blødd, fikk komme inn på ul, og alt var i skjønneste orden :)

 

FOrdi slimhinnene er litt mer hovne nå i svangerskapet, har de lettere for å briste, og man kan begynne å blø, akkurat som neseblod.

 

Men hvis du har smerter og det kommer MASSE blod, er det verre..

 

Men tror det går greit med deg jeg, gjør som oftest det! :)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er bra å høre..men skal det begynne å blø så lenge etter trening da? trente jo i 18 tiden i dag.. er kanskje hysterisk nå, men dette må bare ikke gå galt!!

jeg skal på kontroll til tirsdag, er det for tidlig å be om UL da? Pleier de fleste leger å ha UL "på kontoret" sitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis fastlegen ikke har UL på kontoret blir du henvist raskt (kanskje samme dag til og med) til sykehuset.

Ønsker deg lykke til og krysser alt jeg har. Vet selv hvor engstelig man blir av blødninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har blødd ca- et trusennlegg hver ettermiddag i fem dager nå, håper at det har gitt seg nå! Men legen min henviste meg til ul på sykehuset med en gang, og der konstanterte de at alt så bra ut, men fikk beskjed om å ta kontakt om det forstatte... og det kom på ettermiddagen igjen, så bar det til ny ul på fredag, og både hjertbank og vekst var å se, trodde blødningen kom fra livmorhalsen.

Nå bare ler jeg, har en sønn på ett år, og det er håpløst å holde seg i ro, selv om jeg prøver, tenker som så at det får gå som det går, er veldig lei av å bekymre meg nå, når det fins så mye annet å fokusere på!

 

det går helt sikkert bra med deg, er nok ikke noe alvorlig!

 

Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej..jag har haft blødnigar i snart två veckor..den er brunaktig da, inte friskt blod. Jag fick besked om att det var normalt, jag gjorde det i min førra graviditet oxo. Men har du friskt blod hade jag ringt legevakta med en gang. Bedre og gøra det en gång for mye en en gång før lite,,eller hur???

Trening ska ju inte vara en hindring da, sier de, snarare en fordel att trena genom ett svangerskap, men selv har jag slutat med løptreningen min,blir for hård belastning, nu går det i skigåing,slalom, spinning og styrke.

 

Lycka Till!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men visst det gåt galt så skyldes det ikke at du har trent. I disse første ukene er det ikke så mye vi kan gjøre fra og til har jeg hørt. (alt med måte selvfølgelig)

 

Lykke til. Blør jeg og. Og er veldig spent på UL på torsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...