Gå til innhold

opplever dere mye liv??

madammen med tulla og fødeklar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke jeg hadde bekymra meg så mye. Ungen har jo ganske stor plass nå, så er godt mulig at den har lagt seg på en plass slik at du ikke kjenner det når den sparker. :)

Min er en ganske rolig krabat og. Kjenner mest spark når eg skal sove ellers er det lite iløpet av dagen..

oki.. har bare panikk for at det sakl komem dårlige nyheter i morgen på ul. Tenkte å ringe min tante som jobber der og spørre om hun kan holde meg i hånden, :9 pappaen er så sikker på at alt er bra så han forstår meg ikke helt :(

Heisann! Det er jo ikke sikkert krabaten i magen din er så veldig aktiv. I I forrige svangerskap var den lille veldig aktiv der inne, stort sett hele dagen. Denne gangen kjente jeg liv veldig tidlig, kanskje uke 13, men nå er jeg 17+5, og jeg må ta meg god tid innimellom for å kjenne litt aktivitet. Den lille i magen her er betraktelig mye roligere enn forrige.. ;)

Annonse

Jeg har hørt at på denne tiden (regner med du er ca17-19uker) så er det normalt at en ikke kjenner noe hver dag. Men forstår jo godt at du blir bekymret, en tenker jo alltid det verste.

Jeg var sikker på at jeg skulle miste noen dager før min UL, gikk å tenkte på alt som kunne være galt og hadde vondt og kjennte ikke liv....men da jeg endelig kom på Ul så var alt i skjønneste orden!

Prøv heller å fokuser på at du skal på UL og få se den lille.

Iallefall, LYKKE TIL!!!

ja takk for det. det er det alle sier til meg. e bare så redd for at de skal finne ut at noe er gale elelr at han ikkelever mer eller noe! men er nok bare som du sier fordi jeg skal endelig få vite litt om nurket mitt. Hadde et forferdelig mareritt om ar jeg mistet han og, så derfor ble jeg enda mer hysterisk!

når i mai har du termin da?

sier som de andre her inne; babyen har veldig god plass og på denne tiden(så mange uker som du er nå, termin midten av mai??), så kan det gå flere dager mellom hver gang du kjenner noe. Slapp av og gled deg til du få se det lille nurket ditt:-)).........

Jeg er selv i uke 17 og har begynt å kjenne liv for et par uker siden, men det er ikke hver dag jeg kjenner liv og det varierer hvor mye liv det er.......

Hei!

Dette er mitt tredje svangerskap, og jeg kjenner ikke noe særlig til liv. jeg er i uke 18 mener jeg. Termin 25 mai. Var på ul torsdag 7 desember, men må inn igjen 3 januar. Hun så ikke noe særlig på skjermen, dårlig bilde. Men hun sa jeg ikke burde bekymre meg. Jeg så hvertfall et hjerte banke, og hun sa det var fire hjertekamre. Har bakovervendt livmor og morkake på bakre vegg. Så det er ikke den som demper, som i sist svangerskap. Men jeg har kjent liv sent med begge jentene mine, og jeg satser på at alt er bra denne gangen og. Syns ikke du skal tenke for mye på det, for det er ikke før senere at man skal kjenne liv hver dag. mener det er rundt uke 23-24. alt er nok sikkert i skjønneste orden med den lille i magen din.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...